ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

من و نی نیییییم

8 روزگی

1391/10/21 12:56
نویسنده : سارا
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم ؟ دلم خیلی گرفته عزیزم دیشب اگه مامانی پیشم نبوذد حسابی گریه میکردم آخه عزیزم از بس بهم گفتند شیرت کمه بچه سیر نمیشه که دارم از غصه میمیرم آخه تو همه زندگیه منی دوست ندارم اذیت بشی فدات شم تا حالا هرکی بهم میگفت شیرت کمه خیلی ناراحت میشدم ولی دیشب با اون کارات فهمیدم که واقعا شیرم کمه و تو سیر نمیشی آخه منکه همش بهت شیر میدم شبا خیلی بخوابم نیم ساعته عزیزم پس چرا بازم گشنه هستی دارم دیونه میشم وقتی دهنتو باز میکنی و پتوتو میخوای بخوری من می میرم دیگ نمیدونم چیکار باید بکنم دوست ندارم بهت شیر خشک بدم فدات شم تروخدا همین یه ذره شیرم خوب بخور از امروز مایعات زیاد میخورم تا شیرم زیاد شه عزیزم چون خیل یدوست دارم مامانی  تو هم خوب بخور تا هم خوب بزرگ شی هم من از دست حرفای اینو واون مخصوصا مامتن بزرگت راحت شم که میخوابی یه چیز میگه بیدار میمونی میگه گشنته شیر میخوری میگه چرا اینقدر میخوره حتما شیرت کمه بچه خسته میشه نمی خوری یه چیزی میگه به جای اینکه بهم روحیه بدن رو اعصابم هستندددددددددددددددددددد

ای خدا به خاطر این عزیز دلمم که شده شیرمو زیاد کن بزار بچم خوب جون بگیره الان دو شبه که اصلا نخوابیده تا سینمو از دهنش در میارم بیدار میشه و دوباره مجبورم بزار تو دهنش ولی معلوم نیست چیزی میخوره یا نه خدایا تا اینجا باهام بودی از این به بعد هم تنهام نزاررررررررررررررررررررررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 دی 91 15:50
سلام عزیزم یاسمن منم وقتی به دنیا اومد 2/250 کیلو بودهمه می گفتند شیر نداری شیر بهش بده اما من مقاومت کردم و شیر خودم و دادم روزای اول شیر کمه تازه یاسمن جون نداشت شیر بخوره ودو تا مک می زد و می خوابید و یه دقیقه نشده بیدار می شد تا تونست مک بزنه شیرم خوب شد چند روز اول اینطوره اما کم کم راه می افته ناراحت نباشید دکتر که به من می گفت یک قطره هم برای بچه بسه البته روزای اول بعدش راه می افته زیاد می خوره راستی تلقین هم خیلی تاثیر داره شیر افزا کپسولش را بخورید و تلقین به کم بودن شیرتون نکنید مطمئن باشید همه چیز درست می شه بعدا به این روزا می خندید خوشگل خانم را از طرف من هم ببوسید


مرسی دوست جونم از راهنماییییییییییییییت
مامان نازی
21 دی 91 17:12
عزیزم اصلا اهمیت نده به حرف اینو اون.شیرت کم نیست بچت هنوز راه درست خوردنو یاد نگرفته به مرور زمان درست میشه اینقدر میخوره که میگی چرا میخوری بهت قول میدم.با ارامش به این عروسک شیر بده.
مامان نسرین
22 دی 91 14:15
عزیزم ول کن این حرفهای چرت بقیه رو اینقدر به منم از این حرفها گفتن و منم گریه کردم خدا ازشون نگذره الهییییییییی
آب انبه و عرق رازیانه و شادونه بوداده و ماهیی و آناناس خیلی شیر رو زیاد میکنه. زیر دوش حموم هم وایسی و گریه ملینا رو تجسم کنی شیرت بیشتر میشه حتما امتحان کن و اصلا زیر بار شیر خشک و حرف مفت نرو برن گمشن که مادر زایو رو درک نمیکنن.


سلام عزیزمممممممممممم مرسی از راهنماییت ولی مثل اینکه اونا دارن به خواستشون میرسن و من دیگه نمیتونم به دخترم شیر بدم
مامان الی
24 دی 91 21:53
ساراااااااااااااااا سلام گلم خیلی تبریک میگم چه فرشته نازی
ایشا.. سالم و سلامت بزرگش کنی
یه تجربه دارم بهت می گم خوب گوش کن ولطفا عمل کن
من هم دقیقا مشکل تو رو داشتم. منتظر چکاب 15 روزگی ملینا جون باش و ببین دکترت چی میگه هر چی گفت قبول کن .اگه بگه نیاز به شیر کمکی داره اصلا به حرف این و اون گوش نده بزار دخترت سیر بشه تا زمانی که شیرت براش کافی باشه مطمئن باش تا آخر یک ماهگی شیرت زیاد میشه و ملینا جونم سیر میشه.اگر هم گفت کافیه شیرت و رشدش خوبه دیگه چرت ووپرت این و اونو گوش نکن که اعصاب بد و حساس روی شیر اثر میزاره .من این کار رو نکردم و الان آنیسا تو بیداری شیر نمی خوره
دوم اینکه اگه مطمئنی بعد 6ماه میری سر کار حتما از الان به شیشه و شیر خشک عادتش بده تا تو پایان مرخصی زایمان مثل من بدبخت نشی که با قاشق مجبورم بهش شیر بدم
به حرفم گوش بده کاش یکی انارو به من از اول میگفت.اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام الی جوننننننننننننننننن مرسی از راهنماییت دخترمو به همه چی عادت دادم خیلی دختر خوبیه
نرگسی
25 دی 91 0:11
عزیز دلم .. درست میشه مامانی ..
زنداداشم دلستر زیاد میخورد و شیرش هم خوب بود .. تو هم امتحان کن دوستم ..


سلام نرگس جون مرسی از این همه لطفی که به من داری عزیزم ایشاله مامان شدن خودت
طیبه
30 دی 91 15:00
سارا جونم عزیزم نگران نباش تو شیرت کافیه چون دخملی زود اومده شاید هنوز قوی نیست که کافی بخوره نگران نباش تو می تونی بهش راحت شیر بدی اخه تو بهترین مامان دنیایییییییییییی


مرسی دوست جونمممممممممممممم مثل همیشه بهم امید دادیییییییییییی بوس بوس
نرگسی
17 بهمن 91 14:53
مامانی کجایی پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا دیگه دلم براتون تنگ شده آخه