ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

من و نی نیییییم

آنچه گذشت

1391/12/18 17:19
نویسنده : سارا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممممممممممممممممممممم دختر نازم که هرچی میگذره بیشتر عاشقت میشم

خیلی وقته کهه نیومدم خیلی روزای خوبی با هم داشتیم این مدت هرچند من خیلی استرس داشتم ولی تو  بهم آرامش دادی تا جایی که یادم میاد برات مینویسم

عزیزم آزمایشت. بردم به یک دکتر دیگه نشون دادم  وخدا روشکر نه عفونت داشتی نه خون دیده شد ه بود ولی مامان جون همچنان اسهال داشتی و دکتر منو از خودرن لبنیات ممنوع کرد و برات شیرخشک بدون لاکتوز هم نوشت  و گفت روزای اول 5 بار در روز بهت بدم و کم کم کمش کنم منم همین کارو کردم و وقتی میخوریش شکمت سفت میشه و خیلی  اذیت میشی نمیخوری هم شکمت تند تند کار میکنه همنم دیگه موندمم چیکار کنم تازهههههههههههههههههههههه  یولش یواش میخوای شیر مامان و نخوری آخه با شیشه تند تند میاد  تو دهنت ولی شیر مامانی کم کم میاد و زودی هم تموم میشهههههههههههههه گشنه میمونی عزیزمممممممممممممممممممممممم و من طاقت نیارم و بهت شیر خشک میدم داشتم به ان موضوع فکر میکردم که برم از دکی بخوام که برات شسر خشک بنویسه آخه طاقت گشنه موندنتم ندارم از یک طرف میگم شیر خودمو بخوری که مقوی تره از یک طرف هم گشنه میمونی و از بس این و اون گفتند که گناه داری و چه جوری دلت میاد بچتو اذیت کنی و برات شیر درست کردند دادن خوردی دیگهههههههههههههههه دیونه شدم ......................

خلاصه 15/12/91 رفتیم واکسن دو ماهگیتوو بزنم عزیزم که اونجا کلی خانم بودند که دلداریم دادند و گفتند اینکرو نکنم و گفتند شیر ما هم همینطئوره ولی ترجیح میدیم  شیر خودمونو بدیم  خلاصه گفتند رازیانه بخورم که خیلی شیرو زیاد میکنه منمم با کلیییییییییییییییییی امید اومدمم خونه و بعد بابا رفت خرید و منم شروع کردم به خوددن و خیلییییییییییییییییییییییییی بهتر شده شیرم خداروشکرررررررررررر

وزن دو هاهگیت 4800

قد 59

دور سر 38.2

خداروشکررررررررررررررررررر که همه چیت خوب شده بود در ضمن شیر خشکتم خیلی کم کردم 30 میلی بهت میدمم اونم وقتی که اسهال داری

راستی بعد از واکسن هم خیلی دختر خوبی بودی و مامانو اذیت نکردی تب داشتی و یه کوچولوو درد که اصلا گریه نکردی و فرداشم خوب شدییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم

خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوس

و اینکه ااز دیشب شما یاد گرفتی که برای هر چیزی گریه کنیییییییییییییی اونم چه گریه هایییییییی  آخه میدونی شما از وقتب یه دنیا اومدی خیلی کم پیش اومده گریه کنی  هه میگن چه دختر خوبیییییییییی داری خیلی آرومه به خاطر همیننننننننننننننننن همه عاشقتن دخترمممممممممممم

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

طیبه
20 اسفند 91 9:10
خدا رو شکر خدا رو صد هزار مرتبه شکر که مقاومت کردی و به عسل خانم شیر خودتو دادی ان شااله که همیشه سلامت باشی هم خودت هم عسل خالهههههههههههه عزیزم خیالم راحت شد