ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

عكس

1392/12/6 14:11
نویسنده : سارا
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزمممممممممم خوبي فدات شم دختر نازم بالاخره اومدم چندتا عكي بزارم براتتتتتتت حيف كه گوشيه خودم گم شده عكسايي كه خودم ازت انداخته بودم خيلي قشنگ تر بودند اين عكساي گوشيه بابا هستش اميدواررم كه خوشت بياد

عكس تولدت كه خونه خودمون گرفتيم با فاميل بابات

عكساي تولدت كه خونه ماماني گرفتيم با فاميلاي خودم

عكسي كه با سمانه و صدرا بچه هاي دايي ازت گرفتم

 

عكس 9 ماهگيت كه بردمت آتليه ازت انداختم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

امیر حسین و مامانش
25 اسفند 92 17:09
پاپیش نوروز مبارک عزیزم ما داریم میریم مکه حلال کنین اگه خوبی بدی چیزی خلاصه سلام عزيز دلمممممممممممم خيلي التماس دعتا دارمممممممممممممممم بوس بوس
طیبه
20 فروردین 93 15:54
ای جان ای جاننننننننننننننننننننن فدات بشم من ملی خاله سلاممممممممممممممم طيبه جون قربونتتتت
titi
24 فروردین 93 12:14
naz beshi to jigare khaleeeeeeeeee khofiiiiiiiiii sara jonam