ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

من و نی نیییییم

آزمايش خون

1393/1/25 12:23
نویسنده : سارا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان سال نوت مباركككككك اميدوارم كه هميشه خوب و خوش باشي عزيزمممم

 

دختر گلم دندونات همين طور داره پشت سر هم در مياد و شما هم همين طور داري درد ميكشي و عيد زياد بهت خوش نگذشت چون از روز اول همش تب داشتي و درد داشتي الهي مامان فدات بشههههه دخت نازم ولي الان خيلي بهتري ولي بازم دندونات درد داره ولي خدارو شكر ديگه تب نمي كني خلاصهههههه بيرت بگم كه بايد از شما تو يك سالگي آزمايش خون ميگرفتم ولي من دلم نيومد به خاطر همين نبردمت تا اينكه بالاخره 24/1/93 دلو زدم به دريا و گفتم ببرمت با كلي دلشوره و ترس و بالاخره رفتيمو آقا دكتر به خانمه گفت اون بگيره و اونم اومد كلي طول كشيد تا رگتو پيدا كنه و خلاصه دوتايي دست تورو گرفته بودند و توبا تعجب بهشون نگاه ميكردي و منم سفت تورو گرفته بودم خلاصه بالاخره رگتو پيدا كردو منم تند تند صلوات ميفرستادم و سوزنو كرد تو دستت خيلي برام جالب بود كه تو اصلا به روي خودت نياوردي و فقط يه تكوم كوچولو خوردي و اصلا گريه نكردي ما همين طور مونده بوديم تو هم فقط اون دوتارو نگاه ميكردي تا تموم بشه من مردمو زنده شدم و متعجب از اينكه چرااااااااااا تو گريه نكردي و خيلي خوشحال بودممممممممممم بعد آقا دكتر گفت چرا گريه نكرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خانمه كه انگار از يك عمل جراحي قلب باز به قول بابا اومده بود بيرونننننننننننننننننننننننن خودشو گرفته بود فكر ميكرد اون كارش خيلي خوب بوده نمي دونست كه دختر من يه شير دخترررررررررررررررر بودهههههههههههه قربونش برمممممممممممممممممم ولي هنوز برام سوالههههههههههههه دختر نازممممممممممم اميدوارم كه جوابش خوببببببببب باشه عزيزممممممممممممم و صحيح  و سالمممممممممممممممممم باشي بوس بوسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)