ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

من و نی نیییییم

یک سال ونیم

1393/4/16 11:33
نویسنده : سارا
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزيزم خوبي مامان جان

بعد از چند وقت اومدم برات يه چيزايي بنويسم  معذرت ميخوام كه دير به دير برات مينويسم چون شما بزرگ شدي شيطونيات بيشتر شده همه حواسم به شماست و سركارم كه يا كار دارم يا دارم درسامو ميخونممممممم اميدوارم كه از دستم ناراحت نباشي هم به دليل سركار رفتم  ( چون اصلا دوست نداري برم سر كار و هر وقت بهت ميگم مامان بهر سركار سريع ميگي نه نه نه )  و هم به دليل درس خوندنم چون موقع امتحانام خيلي اذيت شدي عزيزم و همش به خودم ميگفتم اين چه كاري بود كه كردمممممممممممممم خلاصه معذرت ميخوام ازت

دختر گلم بعد از آزمايشي كه دادي جوابو گرفتم و به دكتر نشون دادم يه مقدار كم خوب=نب داشتي و ويتامين دي بدنتم پايين بود و دكتر برات شربت آهن  و قرص فوليك نوشت كه الان تقريبا دو ماهه كه داري ميخوري اميد وارم كه زودي خوب شي عزيزم و يه شيشه خوردي يكي ديگه مونده اگه اين تموم شه ديگه لازم نيستبخوري ديگه از شر اين شربت آهن خلاص ميشيممممممممممممممم كه با خراب كردن دندونات رو اعصابمههههههههههه دندوناي جلوت سياه شده و يكيشم كاملا خراب شده اين چمد روز همش دارم خواباي بد ميبينم همش اعصابم خورده ميترسم  دندون دردت شروع بشه و كار به دندون كشيدن برسه كه اون موقع چون شما كوچولو هستي بايد بيهوشت كنند و من همش به اين چيزا فكر ميكنم  حسابي داغون شدممممممممممممممممم دكت رخودت ميگه براي اينه كه شبا شير ميخوري و گفته نبايد بهت شبا شير بدم ولي چه جوري وقتي شما شب چند بار از خواب بيدار ميشي و شير ميخواي من بهت ندم آخه با گريه هات چيكار كنم دلم طاقت نمياره و بهت ميدم عزيزمممممم

حالا برا يفردا وقت دكتر دندون پزشك گرفتم تا ببينم اون چي ميگهههههههههههههه ملينا جون خيلي دوست دارم  عزيزمممممممممم خيلي جيگر طلا شد ي و خيلي خودني شدي مامان فدات بشه كاش سركار نميرفتمو بيشتر برات وقت ميزاشتم الان چند روز گذشته از يك و سالو نيمت و ن هنوز وقت نكردم ببرم واكسنتو بزنم البته همش تقصي من نيست ها مركز بهداشت هم خيلي كلاس ميزاره

بگذريم عزيزمممممممممممممممممممم

شما الان  همش در حال خاله بازي هستي هي عروسكاتو برميداري ميبري  يه گوشه باهاشون بازي ميكني و با هاشون حرف ميزني نمي فهمم چي ميگي خيلي دوست داشتم ميفهميدم چي بهشون ميگي و چه ماماني هستي واي يه چند بار ديدم كه داري بهشون مي مي  ميدي اي خداااااااااااااااااا چقد راين بچه ها نازندددددددد

عزيزمممممممممممممممم دوباره ميام برات مينويسم الان كارم دارندددددددددد

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)