ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

افسرده

1393/6/17 14:10
نویسنده : سارا
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امیدوارم که همیشهههه خوب و خوش باشیییییییییییییییییی

دخترم خیلی دخترخوبی هستی عزیزم مامان خیلی دوست داره فدات شم

مامان خیلی حال خوب و خوشی نداره نمیدونم چرا مثل دیونه ها شدم یه جورایی افسردگی گرفتم هر چی میگذره میفهمم که چقدر تنها هستممممممممممم نمیدونم  اصلا چم هست یه دفعه اعصابم خورد میشه داد میزنم همین دیشب کلی داد زدم سرت زودم پشیمون میشدم  تو هم سری میگفتی نانی نانی ( نازی) و بوسم میکردی ولی دست خودم نبود دوست دارم بشینم گریه کنم نمیدونم چرا  چراااااااااااا

دختر عزیزم الان قشنگ شما همه کلماتو میگی فعلارو سر جاش به کار می بریالبته خیلی وقته که شروع کردی به گفتن ولی من الان وقت کردم بیام پیشت عزیزم به سین میگیفتی این کککککککککککه الان چند روزه که قشنگ سین میگی و سینا و سمانه و صبا رو قشنگ تلفظ میکنی مامان فدات شههههههههههههه چند روزه به بابا میگی باباش به منم میگی مامانش فدات بشمممممممممممممممممم من این نشون میده که خیلی از هم دور شدیم و بدهههههههههههههههههههههههههههه

اگنلو: النگو

 گربن: گردنبند

آکال: آشغال

دوتومنی: دنپایی

ده تومنی: اونیکی دنپاییت 

عرسک: عروسک

بیل: فیل

اکان: استکان

عزیزم دیگه یادم نمیاد سعی میکنم یادداشت کنم بعد بیام همرو بنویسم برات

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)