ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

برففففففففففففففف

1390/11/15 8:21
نویسنده : سارا
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان خوبيييييييييييييييييييي جيگرممممممممممم

امروز  1/11/90 ساعت 5:15 صبح از خواب پريدم از بس كه فكر و خيال كرده بودممممممم همش به اين فكر ميكردم كه اومدي تو دلم يا نهههه با اينكه دكتر گفته بود خطرناكه اگه بچه دار شي ولي با اين حال نميتونم از خدا بخوام كه توي اين ماه نياي تو دلم آخه من عاشقتم عسيسم الان كه از پري خبري نيست دارم كلي عشق ميكنم و به خدا ميگم چي مي شه كه ني ني بياددددددددددددد و مطمئنم كه خودش حواسش بهت هست عسيسم ،خلاصه امروز صبح 2 تا چيز از خدا خواستم يكي كه تورو بهم بده دوم اينكه امروز برف بياد تا بهت نشون بدمش آخه من عاشق برفم عسيسم واييييييييييييييي نميدوني وقتي با بابا رفتيم پايين دم در درو باز كردم برف و كه ديدم چه عشقي كردم انگار تموم دنيارو بهم داده بودننننننننننننننن خيلي لحظه قشنگي بود همون جا ازش خواستمممممممممم امروز دوباره با اومدن تو منو خوشحال كنه كه خوشحاليم تكميللللللللللل بشه واي اگه بشه چي ميشههههههههههههههه بازم ميگممممممممم هر چي خدا بخواد منم راضيمممممممممممممم به رضاش توكل ميكنم به خودش و ميدونم كه بهترينارو براي بنده هاش ميخواددددددددددددددددددددددد خدايا دوستتتتتتتتت دارممممممممممم

يه بوسسسسسسسسسسس گنده وآبدار براي تو ني نيهههههههههههههه جيگر طلاااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)