ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

روز مادرررررررررررررررررررر

1391/2/23 12:47
نویسنده : سارا
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز روز تولد حضرت فاطمه =با روز زن و مادر است عزيزم چقدر دلم ميخواست الان مادر بودم و براي يكبارم كه شده اين روزو حس ميكردم عزيزم ولي اين ماه هم نيومدي البته هنوز معلوم نيست ولي به احتمال زياد كه نيومدي اومدم باهات درد دل كنم عزيزم دلم خيلي شكسته يعني دلمو شكوندنددددددددددددددددد دلم نمياد نفرينشون كنم فقط ميگمم اميدوارم اين روزارو تجربه كنن

امروز عقد زهره است دخترخاله جونت امروز ميخوام سر عقد كلي از خدا بخوام كه تورو به من هديه بده چون ديگه طاقت ندارم عزيزم داره نيش و كنايه ها هم شروع ميشه راستي امشب براي عمه جونتم قراره خواستگار بياد و حسابي شاد و شنگول بود نميدوني چه حالي داشت انگار همه دنيارو بهش داده بودند منم براش خيلي خوشحال هستم و اميدوارم كه زودي شوهر كنه بره ولي نميدوني كه پنج شنبه كه رفته بوديم براي تبريك روز زن چي بهم گفت كه دختره پررووووووووووووووو هيچ وقت به خاطر اين موضوع ازش نميگذرم دلمو شكوند ديروزم بابا رفته بود سركار منم خونه ماماني بودم تا وقت گير ميآوردم ميرفتم يواشكي گريه ميكردم خيلي روز بدي بود آخه دختره پررو هنوز خواستگار نيومده و خرش از رو پل نگذشته داره به من تيكه ميندازه كه سنت داره ميره بالا و اين تو روح و جسم و قيافه و ... بچه تاثير ميزاره من كه بچه خيلي دوست دارم و زودي بچه ميارم اون يكي عمتم ميگفت كه واي يعني تو چند روز ديگه حامله ميشي با اون شكم گندت مياي اينجا جلوي ما راه ميري واي چقدر حال ميده  ننه بزرگتم دستور دادند كه برم دكتر ببينم مشكلي كيستي چيزي ندارم خلاصه هرچي رو دلشون مونده بود نثار من كردند يكي نيست بگه شماها كه اون موقع تو گوش پسرتون ميخونديد كه خر نشي يه موقع بچه بياري حالا چرا اينجوري ميكنيد خلاصه كل ياز خدا خواستم كه اين ماه مامان باشم تا حالشون حسابي گرفته شه ول يچه كنم كه نميشههههههههههه و نيستممممممممممم نمي دونم ديگه چيكار بايد بكنم تا تو بياي يعني دوست داري از همه اونايي كه آدم حسابشون نميكنم حرف بشنوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزيزم از خدا بخواهكه به خاطر تو هم كه شده تورو به من بدههههههههههههه من طاقت حرف و حديث ندارم

اي خدااااااااااااااااااااااااااااااا ملتمسانه ازت ميخوام كه منو  نا اميدم نكني

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بوس بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

soli
23 اردیبهشت 91 13:07
عزیزم توکلت به خدا باشه ایشالله هر چی زودتر نی نی بیاد تو دلت .. بابا یه خورده سانسور کن واسه نی نی خوب نیست بخونه ههههههههههه به ما هم سر بزن
نرگسی
23 اردیبهشت 91 13:10
الهی آمین .. ایشالله که زودی میاد عزیزم ..
مامان الی
24 اردیبهشت 91 13:58
سارااااااااااااااااااا بزنمت اون روز اومدم کلوب خوندم . زر اضافی زدن تو گوش نکن به حرفاشون به نی نی هم دعوا نکن اونم می خواد بیاد ولی زمانش نیست شاید دعا کن به خدا هر روز تو نماز صبح امن یوجیبو که میگیرم تو ذهنم میای غصه نخور قول می دم سال دیگه تو هم مامانی . یا بغلته یا تو شکمت عزیزممممممممممممممم دیگه نبینم اینجوری غصه بخوریاااااااااااااااااااا