ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

جوجوووووووووووووو

1391/2/13 9:43
نویسنده : سارا
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون خوبی؟

اومدم بهت بگم که این ماه هم نمیایی پیشم چون بابا جونت رفت چسبید به بلدرچینا آخه اونا هم از تخم در اومدنددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد و نشد امشب برنامه داشته باشیم و فکر کنم دیگه وقت تموم شدددددددددددددددد و بازم باید تا ماه دیگه و اتفاقای دیگه صبر کنم اشکال نداره انگار قسمت من اینه که برای بدست آوردن هر چی تو زندگی بایدددددددددددددددد حسابی انتظار بکشم بعد بهش برسم البته از زندگیم راضی هستم خداروشکر ول یتو بعضی چیزا خیلی سختی کشیدمممممممممم   من هنوز ازدواج نکرده بودم به نی نی دار شدن فکر میکردم وقتی ازدواج کردم کلی التماس کردم تا بابا جونت راضی به بچه دار شدن شد البته به خاطر اصرار من نبود ولی در کل طول کشید تا آقا راضی بشه حالا هم باید کل یبه تو اصرار کنم تا بیایی میدونم که میایییییییییی ول یکی خدا میدونهههههههههههه ازت میخوام نزاری بیشتر از این زجر بکشم آخه من طاقت ندارممممممممممم عزیزم

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب
13 اردیبهشت 91 9:59
سلام گلم امیدوارم سال دیگه نی نی تو بغل بگیری بلاخره میاد . انتظارشم خوب خیلی تلخ نیست آخ هرچی سخت به دست میاد با ارزشتر . وشیرین تر . به ما سر بزن فکرهای خوبخوب بکن
مامان الی
16 اردیبهشت 91 10:48
عزیزممممممممممممممممممم غصه نخوریا هر کی که بی برنامه رفته جلو مامان شده خدا رو چه دیدی راستی چشمتون روشن بلدرچینا متولد شدن ایشا.... حسابی سود کنین بوسسسسسسسسسسسسسسسس