ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

نی نیییییییییی

1391/2/11 14:54
نویسنده : سارا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرممممممممممممممممممم وای نمیدونم چرا یه دفعه نوشتم پسرممممممممم وای این یعنی دلم خیلی برات تنگ شده عزیزممممممممممممممم البته من منتظر نی نی هستم چه دخمل چه پسمل اینو یادت بمونهههههههههههههههههههههههههه جیگر

 

دیشب بابا سرکار بود بهش اس ام اس دادم که فردا صبح اومدی خونه حسابی خودتو تقویت کن و بگیر بخواب آخه امشب برنامه کودک داریم اونم گفت چشممممممممممممممممممم ولی امروز هر چی بهش زنگ زدمممممممم  جواب نمیداد رفته بود پیش بلدرچینا تا ساعت ٢ اونجا بود و حسابی خودشو خسته کرده بود می بینی چقدر به حرف من گوش میدههههههههههههههههههههه شیطونه میگه برم خونه حسابی حالشو بگیرمممممممم ولییییییییییییی نه به خاطر شما باید تحمل کنممممممممممم خلاصه ازت خواهش میکنم بیا دیگه حوصله این لوس بازیارو ندارم عزیزمممممممممممممممم باور کن ندارممممممممم

خیلی دوست دارم دیگه این ماه بیای پیشم و یه حسی بهم میگه میاییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الی
12 اردیبهشت 91 9:23
میسی خاله سارااااااااااااااااااا فدات شم چرا جوابو نمیگی از صبح کلوب منتظرتم ایشا... عزیزم که این ماه حتما بیاد این نی نی شیطون ما بوسسسسسسسسسسسس