ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

عکس رنگی ×

1391/2/9 14:08
نویسنده : سارا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی فدات شمممممممممممممممممم؟

دلم برات تنگ شده ولی تصمیم گرفتم دیگه کاری باهات نداشته باشممممممممممممم چون خیلی داری اذیتم میکنی من رفتم عکس رنگی انداختم برات توضیح نمیدم که یه موقع ناراحت نشی عسیسم ولی یه کوچولو درد داشتم ولی به خاطر تو تحملش کردم من به وعده خودم عمل کردم و هر کاری که برای امدن تو بود انجام دادم دیگه بقیشو سپردم به خدااااااااااااااااااااااا و بهش گفتم من دیگه از این جلوتر نمیرممممممممم

من دیگه تن به کارای سخت دیگه مثل iui , ... نميدمممممممممم گفته باشممممممم ديگه بايد خودت بياي من و بابايي وظيفمونو انجام داديم ديگه خودت مثل بچه آدم بيا اين همه آدم به راحتي باردار ميشن منم دلم ميخواد مثل اونا باشم پسسسسسسسسسس دارم بهت ميگم كه خواستي بيااااااااا نخواستي نياااااااا ديگه ميخواممممممممممممم با آرامش زندگي كنممممممممممممممممممممممم

باي باييييييييييييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
9 اردیبهشت 91 12:34
اینجوری نگو دوستم .. ایشالله که زودی میاد نی نی و مامان و باباشو اذیت نمیکنه ..