ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

سالگرد ازدواج

1391/7/3 9:49
نویسنده : سارا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی فدات شم دلم برات یه عالمه تنگ شدهههههههههههه جیگر مامان

امروز سومین سالگرد ازدواج من و بابا جونتتتتتتتتتتتتتتتتته سه سال پیش ٣/٧/٨٨ رفتیم زیر یک سقف روزهای خوب و بد زیادی داشتیم و در آخر هم حاصل این سه سال شد اومدن تو عزیز دل که امیدوارم صحیح و سالم بیای تو بغلم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم

امروز نمیدونم برنامه ای داشته باشم برای بابا یا نه اصلا حوصله ندارمممممممممممممممممم

عمه جونتونم اس ام اس زدند و سالگرد ازدواج و برای اولین بار تبریک گفتند و فرمودند که به بابا جونتون چیزی نگفتند آخه فکر کردند برنامه دارم براش و نمی خواسته خرابش کنه خیلی پر رو تشریف دارند چون به جای اینکه به داداشش یاداوری کنه که چیزی برای من بخره به من یاداوری کردنددددددددددددددددددددددد

منم بهش گفتم که آره برنامه دارم میخوام ببرمش بیرون برام لباس بخرههههههههههههههه هههههههه

عزیزم روز دختر کهنشد برم برات خرید کنم آحخه دلم خیلی درد میکرد دیگه ترسیدم برم بیرون ولی امروز به جاشششششششششش برات میرم میخرمممممممم البته اگه تا اون موقع بابات تصمیمش عوض نشه

خیلی دوست دارم بوس بوسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
3 مهر 91 10:21
داشتم این مطلبتو میخوندم رسیدم به روز دختر و این شکلی شدم و رفتم پایین و مطالب دیگرو خوندم تا ببینم چی شده .. این مهمه که سالمه عزیز دلم دختر هم که شد چه بهتر میشه مونس مادر .. ایشالله به سلامتی بغل بگیریش دوستممممممم ..



مرسي عزيزم واقعا هم مهم اينه كه سالمه براي پدر مادر كه فرقي نداره مهم سلامتيه ايشاله خدا يه ني نيه سالم بهتون هديه بده عزيزم
نرگسی
3 مهر 91 10:25
ای واااااااااای یادم رفت تبریک بگم سالگرد ازدواجتون رو ایشالله همیشه کنار هم خوشبخت و عاشق باشید دوستمممممممممممممممممم ..



مرسي نرگس جونممممممممممممم قربونت برمممممممممم ايشاله شما و هادي جونتم ساليان سال باهم عشقولانه زندگي كنيد عزيزم
نیلی
9 مهر 91 16:48
سارا کلی خندیدم خوندم خیلی باحال از عمه جوجو گله کردی آخه اینارو فکر کن قراره یه بچه 7-8 ساله بخونه.......
نازی قربونت برم الهیییییییییییییییی
چقدر دوست دارم ببینمت


سلاممممممممم نيل يجون قربونت برمممممممممممممم منننننن چه كنممممممممممممممممم ديگه همه چيو ميگم ني ني در جريان باشههههههههههههه هرچند خودش بعدا ميفهمه هههههههههههههه
منم دوست دارم ببينمتتتتتتتتتتتتتتتتت عزيزم بوس بوس
نیلی
9 مهر 91 16:49
سالگرد ازدواجتون هم مبارک
ایشالله سالهای ساتل در کنار هم شاد و خوشبخت باشید


مرسي عزيزم ايشاله شما هم هميشه با هم خوب و خوش باشين عزيزم
مامان الی
21 مهر 91 12:15
سلام چطوری ننه سارا خوبی؟ کم از فک و فامیل کوچولو بد بگو ههههههههههههههههه راستی به شیما هم گفتم خوب بخواب . روزهای بی خوابی در انتطار توست هههههههههه بوسسسسسسسسسس