ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

من و نی نیییییم

سونو وزن گیری در هفته 35

1391/10/7 18:55
نویسنده : سارا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم ؟ دلم برات خیلی تنگ شده دخترممممممممم دارم روز شماری میکنم برای اومدنت ولی امروز 7/10/91 ساعت 9 که با بابا رفتیم دکتر آقای دکتر گفت که تاریخ زایمان یا 21/10/91 یا 24/10/91 که بابا جونت 21 امتحان داره و 25 هم داره داشتیم به این فکر میکردیم که کدوم روزو انتخاب کنیم که آقای دکتر گفتند برم برای سونو بخوابم منم رفتم دراز کشیدم و آقای دکتر هم شروع کرد و بعد از چند دقیقه گفت مایع جنین خیلی کمه چند بار اندازه گیری کرد و گفت 74 هستش و خیلی کمه باید بچرو زودتر از موعد به دنیا بیاریم و بهم گفت بیام پایین و برم بیمارستان دوباره اونجا هم سونو بدم و نوار قلب از شما بگیرم و آمپول بتامتازون بزنم برای ریه شما که اگه قرار شد زودتر به دنیا بیایی مشکل تنفسی نداشته باشی عزیزم منم که همیشه توی این لحظه ها اعصابم خورد میشه و سریع به هم میریزم خیلی نگرانت هستم عزیزم تروخدا حداقل تا هفته 37 صبر کن عزیزم قول میدم حسابی آب بخورم باشه دخترم

خلاصه ما رفتیم بیمارستان بهمن و نوار قلب گرفتم که خداروشکر همه چی خوب بود فدات شم بعدشم بهم آمپول زد و گفت برم برای سونو سونو دادم که خانمه گفت همه چیت که خوبه برای چی اومدی گفتم مایع جنین گفته کمه که دوباره بررسی کرد و گفت 110 هستش و خوبه وزنتم 2.520 بود که خوب بود خداروشکر ترو خدا بزار 2800 بشی بعد به دنیا بیا جیگر مامان خلاصه جواب سونورو بردم به پرستار نشون دادم و اونم زنگ زد به دکتر ولی فکر کنم دکتر به این راضی نشد و گفته بود که فردا هکم باید برم امپول بزنم و دوشنبه هم دوباره سونو بدم که خدایی نکرده تو عزیز دل مامان مشکلی برات پیش نیومده باشه منم به حرف آقای دکتر گوش میدم و همه چیو میسپرم به خدا ان شا ا... هر چی صلاحه همون بشه فقط صحیح و سالم بیا بغلم عزیزم  باشه جیگر مامان بوسسسسسسسسسسسس

تازه امروز رفتم بیمارستان بهمن یه ذره از ترسم ریخت اتاقامونم دیدم بدک نبود ولی پرستاراش خوب و خوش اخلاق بودند خداروشکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنی
7 دی 91 18:59
سلام عزیزم
انشاله به سلامتی این چند هفته رو بگذرونی
و نی نی نازت به دنیا بیاد دیگه چیزی نمونده
پیش ما هم بیا خوشحال میشم نی نی نازت با وینای من دوست بشه


قربونت دوست جونم چشمات قشنگ میبینه
چشم حتما مزاحم میشم
نرگسی
9 دی 91 14:35
چه خوب که دی به دنیا میاد .. دخترای دی ماهی عالیــــــــــــــن مثل من