ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

سونو سلامت

1391/6/27 9:40
نویسنده : سارا
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی فدات شممممممممممم خیلی خودتو تو دل بابا جا کردیااااااااااااااااااااا همش زنگ میزنه میگه جیگر بابا چطورهههههههههههههههههههههههههه اون موقع که پسمل بودی چند روز یه بار حالی ازت میگرفت ولی الان کچلم کردهههههههههههههههههه خداروشکر که هم من هم باباییییییییی عاشقتیمم

 

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دیروز ٢٦/٦/٩١ برای ساعت ٢:١٥ دقیقه وقت سونو سلامت داشتم از دکتر معینی بابا هم ساعت ١:٣٠ اومد دنبالم رفتیم برای سونو من نفر اول بودممممممممممممم رسیدم اونجا نه دکتر اومده بود نه منشییییییییییییییییی نگهبان دروباز کرد من رفتم توووووووووووووو بابا هم دنبال جای پارک میگشت خیلی دوست داشتم بابا هم بیاد ببیندت و خداروشکر بعد از نیم ساعت گشتن یه جای پارک پیدا کرد و دقیقا وقتی نوبتم شد اومددددددددددددددددددددددددددددد

رفتم داخل روی تخت دراز کشیدم آقای دکتر هم اومد بعد شروع کرد به سونو کردن واییییییییییییییییی مامان قربونت بره کل یکیف کردم دکتر از سر تا پاتو یکی یکی نشون میداد داشتم میمردم دیگه خیلی حال داد سر گردن مخ مغز -چشم -بینی- لب- دست - قلب- کبد -کلیه- بازمممممممممممممممممم بگم ...بعد رسید به پاهات بعد گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت جنسیت دختررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دیگه خیال هممون راحت شد که جیگر طلای ما دخملههههههههههههههه هورااااااااااااااا

ولی وقتی قلبتو میدیم که داره تند تند میزنه نمیدونی که چقدر قشنگ بوددددددددددددد دوست داشتم بیام بغلت کنم عزیزمممممممممممممم وای یعن یاون روز میرسه بیای تو بغلممممممممممممم صحیح و سالممممممممممممممممم بی صبرانه منتظر اون روز هسستم جیگر طلاااااااااااااااااااا

برات رفتم چند تیکه لباس خریدمممممممم قربونت برم بعدا عکسشو برات میزارممممم

 

بوس بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
27 شهریور 91 11:35
آره عزیزم چرا نمیشه یه روز میاد که بغلش می کنی میبوسیش و موهاشو براش شونه می کنی بارم بگم دلت و بیشتر آب کنم
گل سرهای قشنگ براش روی موهاش میزاری و دامن چین دار براش میپوشی و کلی نازش میکنی و می بوسیش


سلام عزيزمممممممممممممم واييييييييييييييييييي قربون دهنت برممممممممممممممم دلم خيلي خواست ايشالههه كه شما هم به سلامتي ني نيتو بغل كني و همه اين كارايي كهگفتيو براش دونه دونه انجام بدي خالشو ببريييييييييييييييييي
بوسسسسسسس بوسسسسسس