ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

هفته 25

1391/7/22 11:16
نویسنده : سارا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم ؟

امروز به عبارتی هفته ٢٥ و ٥ روز هستی و به عبارت دیگر وارد هفته ٢٥ شدی نمیدونم کدوم دقیقتره آخه سونو یه چیزی میگه و تاریخ پری یه چیز دیگه خداروشکر که همه چیزت خوبه عزیزم

امروز من و بابایی ساعت ٧ از خواب بیدار شدیم و با هم رفتیم پیش دکتر معینی با کلی سوال و منتظر دیدن تو بودم عزیم جدیدا خیلی زود دلم برات تنگ میشه فدات شم خلاصه رسیدیم اونجا و بعد از دونفر نوبتمون شد و رفتم داخل و دکتر آزمایشمو دید گفت که باید قرص اهن هم بخورم و اینکه دوباره باید برم پیش متخصص غدد نگران نشیااااااااااااااااااااااا چیزی نیست فدات شم باید قرصمو بیشتر کنم و خوب میشم زودی

خاصه دکی برام قرص نوشت بعد وزنم کرد که ٥٦ کیلو شده بودم ٢ کیلو اضافه شده بودم و فشارم هم ١٠ روی ٦ بود مثل همیشهههههههههههههههههههه خداروشکر که فشارم بالا نرفته بود واینکه دیابت هم نداشتم

خلاصه خانم بهبهانی گفت برم رو تخت دراز بکشم تا آقای دکتر سونو کنه بعدش به بابایی گفت بیاد تو تا ببینتت عزیزم بعد آقای دکتر اومد و چشمممممممممممممممممممممممم به جمالت روشن شد مثل همیشه دکتر گفت که همیه چی خوبه این سرته این بدنته اینم دستته که تو دهنتهههههههههه قربونت برممممممممممممم که خیلی شیطونی عزیزم و خیلی هم ورجه وورجه میکنی منم از آقای دکتر سوال کردم ببینه بند ناف دور گردنت نپیچیده آخه خیلی حرکت میکنی اونم گفت خون رسانی خوبه و مشکلی نیست خداروشکر صدای قلبتم گذاشت برامون خداروشکرررررررررررررررررررررر میکنم که همه چی عالی بود و دکتر گفت که از این به بعد هر دو هفته باید برم اخ جون دیگهمیتونم هر ٢ هفته یکبار ببینمتتتتتتتتتتت عزیزممممممممممممممممممممممممممممم

عکسشم برات بزارم چون میخوام بفرستم برای بیمه و دیگه ندارم ازش

خیلی میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتت مواظب خودت باش جیگر ماماننننننننننننننننن بوس بوسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهناز
22 مهر 91 11:46
انشالله به زودی به دنیا میاد خدا برات حفظش کنه
نرگسی
22 مهر 91 12:10
خداروشکر عزیزممممممممممم
نیلی
23 مهر 91 10:22
جیگر منه
خدا حفظش منه
چقدر باردرای شیرینه
هر لحظش...............


سلام نيلي جون مرسي عزيزم ايشاله خودتم به زودي زود دوباره تجربش ميكني جيگر
مامان جون نی نی
23 مهر 91 13:24
هفته 25 دخمل طلا مبارک عزیزم

مرسي عزيزمممممممممممممممممممم بوس بوس
مامان جون نی نی
23 مهر 91 13:24
خدا رو شکر که همه چی خوبه
طیبه
25 مهر 91 9:55
ای جانم جوجه خاله مواظب خودت باش وزود بزرگ شو صحیح و سالم بیا بغل مامان عزیزم دوست جونم مراقب خودت باشششششششششش
شيما
26 مهر 91 14:14
اي جانم...چه ني ني نازي داري سارا جونم....ايشاله صحيحي و سالم بياد بغلت....
نرگسی
28 مهر 91 12:23
مامانی نمیخوای اسم علی اون بالا رو عوض کنی ؟؟؟
نرگسی
29 مهر 91 11:40
قربونت برم عزیزممممممممممممممم
زینب مامان کیارش
3 آبان 91 11:41
سلام سارای عزیزم نگو نامردی البته حق داری خیلی گرفتارم کیارش همه وقتمو گرفته ولی باور کن همیشه به یاد هستم خوندم چطور شده امیر علی دختر ناز شده ایشاا.... که دختر نازت سالم بیاد تو بغلت خیلی تعجب کردم وقتی خوندم خدا حکمتی داشته تو این کار از من دلگیر نشو ایشاا.... بیاد تو بغلت بعد ما ها رو درک می کنی وقتی همش باید بگیری نی نی نازتو بغلت و هی بهش برسی