ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

امروز رفتم دکتر برای آزمایش

1390/11/15 8:24
نویسنده : سارا
261 بازدید
اشتراک گذاری
 

امروز دوشنبه ۲۱/۶/۹۰ تصمیم گرفتم برم دکتر و رسما برای بارداریم اقدام کنم

 

نی نی  من با زور باباتو راضی کردم تا اقدام کنیمااااااااااا

ساعت ۵:۳۰ از خونه رفتیم به سمت دکتر تا ساعت ۷:۳۰ نوبتمون شد

خانم دکتر یک سری آزمایشات برام نوشت بعد گفت جوابشونو بیار تا بقیه کارارو انجام بدیم

برام قرص فولیک اسید۱   هم نوشت عسیسم

و من از فرداش شروع کردم به خوردن

 

 

+نوشته شده در  ساعت 11:18  توسط سارا |  نظر بدهید

 

 

مامانی حونم امروز رفتم آزمایش بدم عسیسم

امروز پنچ شنبه ۲۴/۶/۹۰ ساعت ۷:۳۰ بابا جونت از سرکار اومد خونه مامانی دنبالم باهم رفتیم آزمایشگاه (نارمک ) برای آز دادن گلاب به روت هم آز ادرار دادم هم خون ایشالله که مشکلی نباشه عسیسم

 

نتیجشو ۳۰/۶/۹۰ میدن تا اون روز باید صبر کنیییییییییییییییییییم باشه مامانی

خیلی دوست دارم

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)