ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

آزمايش

1390/11/15 8:26
نویسنده : سارا
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان خوبي عسيسم ؟

مامانت دوباره يه مشكل ديگه پيدا كرده دلم از دست اين دكتراي بي وجدان خونه الان كه دارم برات مينويسم نميدونم هستي يا نيستي ولي در هر صورت دلم ميخواد صحيح و سالم باشي ماماني

دونشنبه شب 26/10/90 با بابا رفتيم دكتر تمام آزمايشامو بردم نشون بدم در كمال ناباوري بهم گفت كه مشكوك به سرخجه هستي بايد واكسن بزني چون براي ني ني خطرناكه داشتم ديونه ميشدم  از اينكه چرا دكتر قبلي 3 ماه پيش كه رفته بودم پيشش بهم نگفته بود چرا با زندگي مردم بازي مي كنن اگه تو اومده باشي تو دلم و اگه خداي ناكرده زبونم لال اتفاقي برات بيوفته كي ميخواد جوابگوي تو ناناز مامان باشه من كه هر روز و هر ساعت دارم براي سلامتيت دعا ميكنم نميدونم آخرش چي ميشه تازه فهميدم حكمت نيومدنت توي اين دو ماه چي بوده منو ببخش كه از دستت دلگير شده بودم عسيسم عسيسم اگه اين ماه نيومده باشي تو دلم بايد برم واكسن بزنم و 2 يا 3 ماه بايد منتظر بمونم خيلي سخته ولي سلامتي تو از انتظار كشيدن برام مهمتره پس به اميد اون روزي كه صحيح و سالم بياي تو بغل من و بابا

بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

دوست داريممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 9:00
ایشالله خدا خودش کمکت میکنه.آمین.
مامان الی
28 دی 90 10:36
سلام ناقلا عجب وبلاگ قشنگی من ممطئنم هیچ مشکلی نیست حالا میبینی بوسسسسسسسسسسسسس