ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

بي بي چك

1390/11/15 8:19
نویسنده : سارا
156 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم دلم طاقت نياورد رفتم بي بي  خريدم و گذاشتم اولش يه خط افتاد كلي ذوق كردم كه اومدييييييييي بعدشم يه خط ديگه افتاددددددددددددددددددد ديگه مطمئن شدم كه اومدي ولي تا بيارم به همكارم نشون بدمممممم پاك شددددددددددددد ههههههههههههههههه همكارم ميگه نههههههههههههه اشتباه ديديييييييييي، حالا ميخوام برم دوباره بزارم برم نماز بخونم بعد بزارممممممممممم ميام خبرشو بهت ميدمممممممم فدات شمممممممممم ولي خودمونيمااااااااااااااااااااا كلي ذوق كردمممممممممممم باورم نميشدددددددددددد دعا كن كه به حقيقت بپيوندهههههههههههههههههه و من وتو با هممممممممم حال كنيمممممممممم

هوراااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل(مامان آراد و آرشیدا)
1 بهمن 90 12:24
mobarak bashe azizam,enshalla do gholoo bashe
نرگسی
1 بهمن 90 13:19
وااااااای انشاالله که مثبته و امروز بازهم خوشحال بشی عزیزم.منم منتظر نی نی هستم.دوست داشتی به هم سر بزن.لینکت میکنم عزیزم