ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

دعوا

1390/12/1 10:21
نویسنده : سارا
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني خوبي؟

الان 2 روزه منو بابا با هم قهريمقهراز دست اين عمه هات خيليييييييييييييييييييييييييييييييي ازشون بدمشیطانسبزمياد بابات به خاطر اونا منو اذيت ميكنه عصبانیاونا هرچي بخوان به من ميگن منم مثل شاسگولایولتعجبچشم فقط نگاشون ميكنم به باباتم كه ميگم باهام قهر ميكنه قهركاش تو بودي قلبو همه فكرم تو ميشدي و به اونا فكر نميكردم خیال باطلخدا كنه تو اومدي هميشه پشت مامانت باشي مثل بابات نباشي دلم خيلي برات تنگ شده الان بيشتر از هر وقت بهت احتاج دارم كاش اين ماه ميومدي و منو خوشحال ميكردي عزيزمنیشخندخوشمزه

همش از خدا ميخوام كه ماه ديگه 4 اسفند  كه تولدمه  ترو به من هديه بدههههههههههماچ اي كاش ميشد و خدا صداي منو ميشنيدددددددددددددددد

خيلي خسته ام از همه چييييييييييييييييييييييييييييييييييييي با هيچ كس نميتونم حرف بزنم دلم خيلي پرههههه دارم ديونه مي شم از خدا بخواه كه زودتر بياي پيش ماماني تا من از تنهايي درام عزيزم niniweblog.comniniweblog.com

 

ميبوسمت و دوست دارمممممممممم

به اميد روزي كه بياي پيشمقلبقلب

niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازی
30 اردیبهشت 91 10:24
عزیزم اصلا ناراحت نباش خدا بینهایت مهربونه صبر کن ببین خدا چه طور هواتو داره.غصه هیچیو نخور.خدا بهت یه نی نیه جیگر میده به زودیه زود