ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

این ماه هم نیومدی

1390/12/1 10:19
نویسنده : سارا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟ چرا نیستی؟ چرا نمیای؟ چرا دوستم نداری؟ چرا منو نمیخوای؟ چرا دوستم نداری؟ چرا ازم دوری؟ چرا پیشم نمیای؟niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

٥ شنبه بازم مهمون ناخونده به جای شما تشریف آوردن و من کلی ناراحت شدم و کلیniniweblog.com کردم

با باباتم که قهر بودم صبح از خواب بیدار شدم رفتم باهاش دعوا کردم هر چی از دهنم درومد به عمه هات گفتم آرومممممممممممممممممم شدم ههههههههniniweblog.com

بعدشم بابا رفت دانشگاهniniweblog.com منم کارارو کردم  niniweblog.com غذا درست کردم  بابا اومد  خونههههههههههه باهم آشتی کردیمniniweblog.com

ولی همه حرف من اینه که چرا تو نمیایی پیشم عزیزم دارم خسته میشم آخه داره این سوال که چرا نی نی نمیارین شروع میشه من تحمل این یکیو ندارم نیومدن تو یک طرف حرف مردم هم یک طرف عزیزم ترو خدا برو از خدا اجازتو بگیر بیا پیشم آخه من دارم دیونه میشم من خیلی میخوامت من عاشقتممممم و میدونم که بالاخره یه رو زطعم شیرین مادر شدنو میچشممممممممم و تو میای تو دلمممم بعدشم تو بغل من و باباااااااااااااااااا یییییییییی  niniweblog.com به امید اون روز زیبااااااااااااااااااااااااااااا

دوست دارم بوس بوسسسسسسسسسسس

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)