ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

بازم دكترررررررررررررر

1390/12/3 13:12
نویسنده : سارا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي؟ ديروز بازم رفتم دكتر گفت بابا بايد بره دوباره آزمايش بده اگه مشكلي نداشته باشه بايد من برم يه سري قرص بخورم تا شايدددددددددددددددد شما افتخار بدين بياين اگه نيومدي بايد برم عكس رنگي بندازم دارم بهت ميگمniniweblog.comمن از عكس رنگيniniweblog.com ميترسم  ميگن خيلي درد داره اينقدر منو  اذيت نكن خودت با زبون خوش بيا niniweblog.comدكتر گفت تا خرداد تكليفم معلوم ميشه ايشاله كه تا اون موقع بياي و نيازي به اين دكتر بازيا نباشه

 وايييييييييييي كي ميشه تو بيايي تو چشام نگاه كني اينجوري پستونك بخوري برامniniweblog.comniniweblog.com

 

راستي عزيزم فردا روز تولدمهههههههههههههههههههههniniweblog.comدوست داشتم خدا ترو به من هديه ميداد ولي نشد كه بشهniniweblog.comايشاله سال ديگه كادو تولدم به دنيا اومدن تو باشه عزيزمniniweblog.com

 

ايشالههههههههه

 

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
3 اسفند 90 15:14
سلام نرگس جون مرسي عزيزم ايشاله كه شما هم به زودي مامان بشييييييييييييييي