ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

تولد

1390/12/7 13:37
نویسنده : سارا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي؟

4 اسفند تولدم بودniniweblog.com اومدم بگم كه بابات برام كادووووووووووووووووووووووو نخريد بجاش حساب بانكيمو خالي كردددددددددد گريههههههههههههههniniweblog.com

 

مامانيييييييييييييي برام ساعت خريدniniweblog.comخاله مهسا هم برام شيريني خوري خريد بابات فقط برام كيك خريد گفتم در جريان باشيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

راستي باباييت(باباي بابات ) ولخرجي كردند 000/100 تومن كادو تولدم داد گفت برو براي خودت يه چيزي بخرررررررررر اونم فكر كنم جون من تولدشو بهش تبريك گفتم خجالت كشيد يه چيزي داد آخه ميدوني روز تولدمون يكيههههههههههههههههههههههه و اگر عمه هاتتتتتتتتت بفهمننننننن ميكشنشniniweblog.com

 

هههههههههه

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الیسا
7 اسفند 90 14:15
سلام عزیز دل من برای اولین بار وبلاگت رو خوندم ... ان شاءالله به خواسته دلت می رسی ...