ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

جوجوووووووووووووو

1390/12/17 11:01
نویسنده : سارا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم برات تنگ شده بی معرفت چرا نمیایی پیش مامان و بابا عزیزم من همچنان منتظرت هستمممم

عزیزم بابات رفته تو کار پرورش بلدرچین دیشبم رفت ١٠٠٠ تا تخم بلدرچینniniweblog.com

خرید گذاشت تو دستگاه وایییییییییی نمی دونی که تخماش چقدر کوچولو بودن عزیزم همش اونارو میزاشتم تو جاشون و به تو فکر میکردم می گفتم چی میشد اگه منم یه روز میفهمیدم  نی نی دارم و یه روز میاد تو بغلم خیلی دوست دارم دعا کن کا ربابات بگیره چون من هر چی پول برای سیسمونی تو جمع کرده بودم با اجازت دادم برای خرید وسایل بلدرچین چون شما اینقدر خودتو لوس کردی و تشریف نیاوردی من دیگه چاره ای نداشتم و پیش بابا جونتون کم آوردمniniweblog.comو همه پولارو تقدیمشو ن کردم تو دعا کن کههمشون از تخم بیرون بیانniniweblog.comو بزرگ شنniniweblog.comو همه چی دوباره مثل اولش شهههههههههههههههه و پولاتو از بابایی پس بگیرمniniweblog.com

 

عزیزم بیا دیگه دوباره دلم هواتو کرده عزیزم میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الی
17 اسفند 90 12:47
سلام سارا جونمممممممممممممممممم وای خیلی خوشحال شدم به ما سر زدی قربونش برم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میام سراغت و می گیرم و هر دفعه می گم ایشا... به زودی خبر نی نی رو ببینم ایشا.. کار شوشو هم خوب پیش میره و موفق میشه راستی چرا کلوب تخته شده کم پیدایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟