ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

خونه تکونی

1390/12/24 8:26
نویسنده : سارا
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟

این روزا نزدیک عیده و تو بازم نیومدی عزیزم با اینکه میدونستم این ماه هم نیومدی تو دلم ولی بازم رفتم بی بی چک گذاشتم عزیزم که طبق معمول یه خط پررنگ اون بالا افتاد و این یعنی که تو نیومدی تو دل مامانی اشکال نداره عزیزم اینقدر منتظرت میمونم تا بیایی.

این روزا خیلی سرم شلوغه خونه تکونی داریم آخه نزدیک عیده عزیزم خونمون کلی کثیفه گفتم دیروز بابا جونت میاد میریم تمییز میکنیم که به خاطر ٤ شنبه سوری مجبور شد بره سرکار و نیومدش امروزم باید بره جواب آزشو بگیره دعا کن که همه چی خوب باشه آخه من دیگه طاقت دوری از ترو ندارممممممممممم عزیزم

راستییییییییییییییییییی یادم رفت بهت بگممممممممممممممممممممم که دختر دایی جونت بدنیا اومدههه ٢٢ /١٢/٩٠ ساعت ٩ صبحححححح اسمشو هنوز نمیدونم چیه ولی به احتمال زیاد سمانه میزارن عزیزم بابایی نبود که بریم ببینمش وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی عکسشو دیدمم خیلی کوچولو موچولو بود ٢ کیلو و ٧٥٠ گرمه خیلی جیگر بود عزیزم واییییییییییییییییییییییییی کی میشه تو بیای بغل من که بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوست دارم فدات شممممممممممممممممممم زودی بیاااااااااااااااااااااااااااا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)