ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

عکس رنگی

1391/2/4 14:19
نویسنده : سارا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون خوبی عزیزم؟

یادته بهت گفتم زودی بیا که مامانی نخواد بره عکس رنگی بندازه چون خیلی درد دارههههههههه  اومدم بگم که تو نیومدی و من مجبورم که برم عکس رنگی بندازم عزیزم ولی اشکال نداره به خاطر تو هم که شده همه دردا و سختیارو تحمل میکنم عزیزم به امید اون روزی که بیای تو دلمممممممممممم و بغلم عزیزم

 

دیروز با بابایی میرفتیم بیرون که تو پارکینگ پسر همسایه پایینی رو دیدم که داره بازی میکنه وای نمی دونی چقدر دلم براش غش و ضعف رفت کلی بوسش کردم خیلی بامزه بودش  تا باهاش باي باي ميكردم ميومد دست ميداد خيلي شيرين بود يه دفعه دلم هواتو كرد عزيزمممممممممممم واي كي ميشه بياي بغلم كه بوس بوسيت كنم عزيزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خيلي مي خوامتتتت

بوسسسسسس بوس به اميد اينكه به زودي بيايي بغلممممممممممممممممممممم

باي بايييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الی
5 اردیبهشت 91 14:40
سلام خاله سارا ممنون که میای سر میزنی راس می گی ؟ اسم نی نیم خوکشله؟ ببین از الان شروع کن اسم انتخاب کردن سارا خیلی سخته راستی ایشا... عکس رنگی هم خوب پیش میره و مشکلی پیش نمیاد و زود زود نی نی میاد و سرت گرم میشه به اون و.... خیلی و گفتم هههههههههههه بوسسسسسسسسسسس