ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

دلم گرفته

1391/3/1 10:57
نویسنده : سارا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم؟؟؟؟؟

 

امروز حال مامانی خیلی بده خیلی گریه کردم آخه دوستمممممممممم نیلی جون دوقلوهای نازشو از دست داد باورش برام سخته خیلی دلم شکست آخه یه مادر مگه چقدر تحمل داره که درد به این بزرگی و تحمل کنههههههههههههههههههههههههه تروخدا تو مواظب خودت باش جیگر طلای مامان هرچند که فکر میکنم باهام قهریییییییییییییی آخه اصلا نمیتونم باهات ارتباط برقرار کنم نکنه هنوز از دستم ناراحتیییییییییی؟ بابا من که معذرت خواهی کردممممممممممممممممممممم ازت عزیز دلمممممممممممممم سعی کن همیشه سالمممممممممممممممم باشی چون من اصلا طاقت از دست دادنتو بعد از این همه صبر و سختی که کشیدم تا بیای ندارمممممممممممممممممممممم باشه عزیز دل مامان ؟

از خدا بخواه که به دوست جونم صبر بده و زودی خوب شه و دوباره نی نیاش بیان این دفعه صحیح و سالم بیان تو بغلششششششششششششششششششش باشه جیگر طلااااااااااااااااا

 

دوست دارمممممممممممم بوس بوس آشتی  آشتیییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرگسی
1 خرداد 91 12:59
آخیییییییییییییی چقدر بد .. ایشالله خدا بهش صبر و آرامش بده .. به دنیا اومده بودن ؟