ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

هفته 11

1391/4/21 8:45
نویسنده : سارا
220 بازدید
اشتراک گذاری

     اينم عكس ني نيه من تو هفته 11 الهي قربونت برههههههه مامان.

سلام عزیزم امروز وارد هفته ١١ شدی عزیزم ایشالههههههههههه که همیشه سالم باشییییییی

حال مامانی که همچنان بدههههههههههه دیگه دارم کم میارم

میوه دوست نداری گفتم چشممممممممممم نمیخورم

لبنیات نمیخورمممممممممم

غذا کم میخورممممممممممممم

مولتی ویتامین نمیخورممممممممم

قرص نمیخورممممممممممممممم

تنها امیدم به  آب بود که اونم داری تحریم میکنی ؟ دیگه دارم کم میارممممممم

لذت یه لیوان آب خنککککککککککککککک مونده تو دلممممممممممممممممم

ای خدا پس کی حالم خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توی این مدت هیچی از زندگی نفهمیدم دلم میخواد زودی تموم شه برممممممممم برای نی نیم لباس بخرمممممممممم حتی بیرونم نمیتونم برممممممم

یواش یواش باباتم داره کم میارهههههههههههههههههههههه خدایا کمکم کن زودی تموم شههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاس
17 تیر 91 8:36
قوی باش .مادرها قوی ترین موجودات روی زمینند


مادرها قويترين هستند ولي اين فينگيلي هاااااااا قويترند كشته منو قربونش برممممممممم بازممممممم ممنون ازت دوست جونم بوس بوس
نایسل
17 تیر 91 9:40
وای عزیزز دلم آخییییییییی الهی زودتر تموم شهراحت شی و از بارداری ات لذت ببری
میگن سیراب شیرودون یا گوشت گنجیشک ویارتو کم میکنه یا زنجبیل



مرسي دوست جونم از راهنماييتتتتتتتتت خيلي مخلصيم بوس بوس
نایسل
17 تیر 91 9:40
مامان الی
18 تیر 91 10:06
یعنی حال می کنم میام این حرف ها رو میشنوم
خدایا شکرت
سارا خودت می دونی از کجا می گم
خاله مطلب رمز دار عکس چندتا کمد و تخت بود که واسه مامانم گذاشته بودم ببینه آخه تهرانه دوست داشتی تو هم ببین
می خوام آخر هفته پاکش کنم
بوسسسس
4019



تو روحتتتتتتتتتتتتتتتتت دوست جونمممممممممم خيلي بدييييييييييييي حالا ما يه چيزي گفتيمممممممم تو چرا جدي گرفتي ترو خدا دعا كن زود تموم شههههههه

مامان جون نی نی
18 تیر 91 14:36
عزیزم خدا رو شکر کن خیلی ها هستند که دوست دارن این لحظات رو یه لحظه هم که شده بچشند براشون شیرینه . می دونم چی می گی منم اول بارداریم اینجوری بودم البته حالت تهوع نداشتم ولی ورم معده داشتم به قول شما لذت یه لیوان آب خنک مونده بود به دلم عزیزم ناراحت نباش تموم می شه یکی دوهفته دیگه حالت بهتر میشه و لذت نی نی رو می ری می ری براش لباش می خریو کلی باهاش حرف می زنی .
به ما هم سر بزن تا از این بی حالی بیایی بیرون



سلام دوست جونم مرسي از دلداريتتتتتتتتتتت اميدوارم كه ني نيت صحيح و سالم بياد تو بغلتتتتتتتتتت

مامان الی
19 تیر 91 12:58
آخی عزیزم
ایشا... زودی خوف شی خو چرا میزنی کم موند دیگه غصه نخور
والا سارا جون دارم دنبال یه چیز جمع و جور میگردم
می دونی که اتاقم یه دونه است
ببینم چی میشه شاید اندازه بدم برام درست کنن


به سلامتييييييييييييييييييي عزيزم ايشاله كه به خوشي ازشون استفاده كنه جيگر طلات بوس بوس