ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

شنيدن صداي نازت

1391/4/12 8:06
نویسنده : سارا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان خوبي فدات شمممممممممممممممممممم؟؟؟؟

وايييييييييييي نميدوني چقدر خوشحالمممممممممممممممممم آخه بالاخره موفق به شندين صداي ناز قلبت شدم عزيزم ..................................

يكشنبه 11/4/91 ساعت 11:30 بعد از 2 ماه و نيم انتظار بالاخره تونستم صداي قلبتو بشنوم عزيزم

ديروز وقت دكتر داشتم ساعت 10 رفتم خونه ماماني قرار بود با خاله مهسا بريم كه ديدم ماماني گفت خاله مهسا رفتهههههههههههههههههههههههههههههههه اونجا گفتم آخه چراااااااا؟

عزيزم فقط به خاطر اينكه حال من بد بود و نخوام اونجا منتظر بمونم زودتر رفته بود تا نوبتم شه زنگ بزنه من زودي برممممممممممممممممم بازمممممممممممم ازش ممنونمممممممممممممممم ايشالههههه هر چي از خدا ميخواد بهش بده................

خلاصه رفتم اونجا و خانم دكتر گفت بخواب تا ببينم ميشه صداي قلب ني نيه شنيد يا نه هرچند كه فكر كنم الان با اين دستگاه نشون نده وليييييييييييييييييييييييييي تو عزيز دل مامان بالاخره با هام آشتي كردي وايييييييييي چه صداي جيگري داشتي هرچند خيلي صداش كم بود ولي خيلي بهم حال داد واييييي بهترين حس دنيا همينه باورش برام خيل يسخته كه يه ني ني تو دل من داره رشد ميكنههههههه اي خدااااااااا عظمتتو شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عزيزم اميدوارم كه هميشه خوب و سالممممممممم و صالح باشي فدات شممممممم

 

در ضمن امروزم حالم خيل يخوبه فكر كنم از خانم دكتر ترسيدي چون برام يه عالمه قرص و آمپول نوشتهههههههههه اميدوارم كه ديگه اون حالتهاي بد سراغم نياد و بتونم يه ذره چيزاي مقوي بخورم تا تپل مپل بشيييييييييييييييي عزيزمممممممممممم

بهاميد اون روزي كه بياييييييييييي در آغوشممممممممممممم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی
12 تیر 91 9:11
سلام عزیزمممممممممم بهتئ تبریک میگم منم اولین بار که صدای قلب طه رو شنیدم داشتم ذوق مرگ میشدم من ماه 4ام هستم خوشحال میشم پیشم بیاییییییییییی تو 2 ماه جنسیتشو میدونی؟
نرگسی
12 تیر 91 16:35
خداروشکر عزیزم .. دیدی گفتم بالاخره اینا هم میگذره و دوران شیرینش میاد ..
مامان جون نی نی
14 تیر 91 13:25
بالاخره شما هم عاشق تر بودی و عاشق تر شدی حالا بزار یکی دوماهی دیگه که بری سنو گرافی وقتی ورجه وورجه میکنه و دلتو می بره چقدر عاشقتر می شی و دیگه نمی تونی از دیدنش سیر بشی. خلاصه مامان جون اون موقع بیشتر حس مادرانت گل می کنه