ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

شكر گزاري

1391/4/20 12:28
نویسنده : سارا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني جون خوبي عزيزم؟ امروز خداروشكر حالم خيلي بهتره عزيزممممممممممم يه چيزايي ميتونم بخورم مخصوصا آببببببببببببببببببببببببب قربونت برم ماماني...

توي اين مدت كه خدا تورو به من داده عزيزم اينقدر حالم بد بود كه وقت نشد درست و حسابي از خداي مهربونم به خاطر دادن اين هديههههههههههههههه بزرگ تو زندگيم تشكر كنم تازه دارم مي فهمم خدا چه لطف بزرگي در حقم كرده

تازه دارمممممم به بزرگي اين نعمتي كه خدا بهم داده پي ميبرم

باورش برام سخته كه يه موجود يه فرشته كوچولو تو دل من داره رشد ميكنه

خدايا چگونه ميتوانم به خاطر اين نعمتي كه به من دادي از شما تشكر كنممممممممم

ولي از تمام وجود مي گويممممممممممم دوستت دارممممممم و بابت تمام چيزهايي كه تو زندگي به من عطا فرمودي سپاسگذارمممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نرگسی
20 تیر 91 12:33
خداروشکرررررررررررررررررررررررررر ..




مرسي دوست جونمممممممممممممم ايشاله به زودي مامان بشي گلممممممممممممممممممممم
مامانی
20 تیر 91 14:31
خب شکر خدا که بهتری
شما تو 2 ماه جنسیت میدونی؟



مرسي عزيزمممممممم من از روي حسم ميگم كه ني ني پسملهههههههههههههههههه
مامان جون نی نی
21 تیر 91 16:37
خدا رو شکر که بهتر شدید از حالا به بعد بهتر هم می شی عزیزم خیلی مواظب خودت باش چون اگه مواظب خودت باشی نی نی هم سالم سالم هستش