ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

وروجک مامان

1391/3/21 12:54
نویسنده : سارا
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قربونت برم که دوست داری مامانو اذیت کنی هر روز مدلش عوض میشه فدات شمممممممممم

٥ شنبه همه چیز خوب بود خاله مهسا برای قبولی صبا ( دختر خاله جونت) یه جشن کوچولو گرفته بود و منم تا تونستم خوردم و همه چی عالی بود و هیچ مشکلی نبود شبم رفتیم پارک که اونجا بوی قلیون بهم خورد حالم بد شد سردرد گرفتم شدید و زود رفتیم خونه تا صبح خوابیدمممممممممممممممم و همه چی از جمعه شروع شد در ضمن با بابا جونتم قهر کرده بدم چون چهار شنبه براش شام درست نکردم اونم الکی باهام قهر کرد حتی جمعه صبح هم نیومد دنبالم منم با اون حال بدم برای اینکه کسی بو نبره با هم قهریم صبح تا همه خواب بودند پاشدم رفتم خونههههههههههههههههههههه و هرکای ردم حالم خوب نشد رفتم خوابیدم تا ساعت یک بعد پاشدم رفتم ماکارونی درست کنم که دیدممممممممممممممممم حالم اصلا خوب نیست اونجا بود که برای اولین باررررررررررررررررررر حالم بهم خورددددددددددددددددد و این حالت دیگه منو ول نکرد تا شب مردم حتی آب نمیتونستم بخورم رفتم دکی که بهم سرم بزنه گفت چون توی این هفته یکبار زدی دیگه نمیتونی بزنی بهم آمپول ٦ب داد واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اولیشو بابایی برام زد که نمیدونی چه جیغایی کشیدم خیلی درد داشت ولی بعدش زودی خوب شد خلاصه حال مامانی خیلی بده عزیزم همش به بابایی میگم کاش تو مامان میشدی آخه هم خوب میخوری هم خوب میخوابییییییییییییییییییییییییییی

خلاصههههههههههههههههههههههههه سر این حال بد ما با بابا جونت آشتی کردیممممممم ....

قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)