ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

تعیین جنسیت

1391/4/27 10:17
نویسنده : سارا
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم عزیز دل مامان خوبی فدات شمممممممممم؟ حال مامانی که دوباره بد شده عزیزمممممممم بیخیال دیگههههههههههههههههه بریم سر اصل مطلب...

 

پنجشنبه ساعت ٧:٣٠ بابایی و از خواب بیدار کردم که بدوووووووووووووووو باید بریم نی نیو ببینیممممممم اولین جایی که رفتم برای سونو با توجه به اینکه روز قبل زنگ زدم و هماهنگ کرده بودم رفتم دیدم تعطیلهههههههههههههههههههه البته بهتر چون  میگفتند آقاهه خیلی بد اخلاقه و جنسییت و نمیگه خلاصه رفتم آزمایشگاه گفتم میشه اول آز بدم گفتند نه باید جواب سونورو بیاری یه مرکز سونو معرفی کرد رفتم اونجا دکتر ساعت ١٠:٣٠ میومد دیگههههههههههههه مجبور شدیم بریم همون جایی که خودم می خواستممم و شادی جون بهم معرفی کرده بود بیمارستان پاستور نو پیش دکتر شاکری

ساعت ٩:٠٨ دقیقه رسیدیم اونجا ١٤ نفر جولوم بودن و دکترم هنوز نیومده بودد خلاصه کلی دعا کردم که زود کارم تموم شه به آزمایشگاه برسم که خداروشکر ساعت ١٠:٣٠ نوبتمون شد رفتیممممممم با بابایی پیش آقای دکترررررررررر و آقای دکتر کارشو شروع کرد و گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نی نی تون دخملههههههههه واییییییییییییییییییییی نمیدونی چقدر منو باباییییییییییییی خوشحال شدیم عزیزم اصلا باورم نمیشد تا حالا فکر میکردممممممممممم که تو دلم یه پسمله جیگر طلاههههههههه وای آخه نمیدونی پشت در به بابایی میگفتم اگه بریم دکتر بگه دخملهههههههههه واقعا سورپرایز میشیم و شدیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

که ناگهان آقای دکتر که دید ما خیلی خوشحال شدیم گفت صبر کنیددددددددددددددددددد تا دوباره ببینم و مطمئن شم بلهههههههههههههههههههههههه این سری گفتندکه نی نی پسملههههههه هی به آقای دکتر گفتیمممممممممممممممم آخه چراااااااااااااااااااااا؟ دید باورمون نمیشههههههههههه دیگه شمبول جنابعالیو نشونمون داد و گفت برین سیسمونی بخریننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن قربونت برمممممممممممممممممممممممممممممممم من که خیلی جیگر طلاییییییییییی و کلککککککککککککک خیلی دوست دارممممممممممممممممممم عزیز دل مامانننننننننننننننننننن تازه فیلمتم گرفتم و هروقت دلم تنگ شد زودییییییییییییییییی ببینمت راستی نمیدونیییییییییییییییییییییییییی چه حرکتی میکردی عزیزمممممم دستاتئ گذاشته بودی روی چشمات آقای دکتر میگفت بارفیکس میرییییییییی خلاصه دکی گفتتتتتتتتتتتتتتت که همه چیزت خوبههههههههههههه ٨ سانت قد داری و ٥٣ گرم وزن و ٣٠ دی یا ١ بهمن هم میای تو بغل مامان و باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی دوست دارم بوس بوس

اينم عكس علي جونممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی
24 تیر 91 8:45
خداروشکر مبارکه ایشالا سالم بیاد بغلت
مستانه
24 تیر 91 12:11
عزیزمممممممممم
پسملی گل ما
علی آقااااااااااا
مامانیو اذیت نکن زودی بیا بغلش صحیح وسالم



سلام مستانه جون خوبي عزيزممممممممممممممم آدرس وبلاگتو بده جيگرررررررررررررر
مامان جون نی نی
24 تیر 91 13:10
تبریک تبریک تبریک به شما که مادرشدی و سه پسمل ناز داریتوی دلت



سلام عزيزممممممممممممممممم 3 تا پسمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه فدات شم يه دونه دارم دردونههههههه
مامان الی
24 تیر 91 13:19
واییییییییییییییی سارا
خاله قربون پسملت و شنبول طلاش بشه
چشمت روشن
چرا هزینه کردی ننه خودت که سونو کرده بودی پس سیسمونی رو شروع کن
بوسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام الي جون خوبي عزيزم؟ چه كنم خواهررررررررر كم عقلي كردممممممممم
واي خيلي دوست دارم برم براي سيسموني ولي جون ندارم دعا كن زودي سرحال بيام
ماريا
26 تیر 91 17:00
واييييييييييييييييي سارا پسمليت رو بالاخره ديدي ؟ خوش بحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت



سلام عزيزم مرسي دوست جونم آره بالاخره ديدمشششششش مرسي از بازديدت عزيزم
نرگسی
26 تیر 91 22:00
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممممم ای جونممممممممممممممممممممممم علی جوننننننننننننننننننننننننننن .. وایی خداروشکر دوستم که همه چی خوبه و حست هم که درست گفته بود .. ایشالله به سلامتی گلم ..


مرسي نرگش جونم ايشالهههههههههههه به زودي زود خبر مامان شدنتووووووووووووووو ببينم عزيزممممممم

خاله سنا
30 تیر 91 15:09
اخی عزیزم...ایشالا پسر گلت صحیح و سالم دنیا بیاد خانمی


سلام عزيزم مرسي فدات شم ايشاله هر چي از خدا ميخواي بهت بده
زينب
31 تیر 91 9:35
سلام سارا جون خوبي عزيزم خيلي خوشحالم كه ني ني هموني شد كه دلت مي خواست منم همين حسو داشتم وقتي رفتم سونو خيلي خوشحال بودم ايشاا.... كه به سلامتي بياد تو دامنت عزيزم



سلام زينب جون خوبي عزيزم؟ پسرت گلت خوبه فدات؟ مرسييييي دوست جونم ايشاله ني ني شما هم صحيح و سالم بياد تو بغلت عزيزممممممممممممم
طیبه
3 مرداد 91 12:39
علی آقا خوش اومدی از دیدنت خوشبختم مبارکه سارا جونیییییییییییییییییییییییییییی به سلامتی و خوش قدمییییییییییییی
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:24
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
نرگسی
16 مرداد 91 15:17
سلام دوستم .. خوبی ؟ علی جون خوبه ؟ من خیلی وقت بود نبودم اومدم که کلی مطلب بخونم ولی مثل اینکه خیلی وقته که نیومدی .. نگرانت شدم .. امیدوارم که حالتون خوب باشه و همه چی عالی .. اومدی خبرم کن عزیزم ..



سلام نرگس جونم خوبي عزيزم منم نگران شما بودمممممم كه خيلي وقت بود نبودي و مطلب جديد نميزاشتي نميدونم چرا رمزتو ميزدم ميگفت اشتباهه اميدوارم كه هرجا هست يخوب و خوش باشي دوست جونم مرسي كه به فكرم بودي
نیلی
17 مرداد 91 7:54
سلام عزیزم تبریک می گم بهت
نمی دونم چرا من همش فکر می کردم دختره
البته چون احساس می کنم مامانای مهربون دختر دنیا میارن
خیلی اسم قشنگی انتخاب کردی
یه مرد باشکوه و جذاب اسمش می تونه علی باشه
دلم برات خیلی تنگ شده
دوست دارم




سلام نيلي جون خوبي عزيزم منم خيلي دلم برات تنگ شده بود هر روز ميام به وبلاگت سر ميزنم ولي ميبينم مطلب جديدي نزاشتي اميدوارم كه هميشه خوب و خوش وخرم باشي عزيزممممممممممممممممم مرسي كه اينقدر بهم لطف داري عزيزم



نیلی
18 مرداد 91 16:19
دلم میخواد مطلب جدید یه خبر خوش باشه عزیزم
برام دعا کن
دیگه حال و هوای نی نی اومده تو سرم



سلام نیلی جون ایشاله که همینطوره و با مطالب و خبرای خوش و خوشحال کننده میای خیلی خوشحال شدم ککه حالت روبراست خیلی التماس دعا دارم بوس بوس
مامان الی
20 مرداد 91 17:25
تنبل خانوم معلومه داری چیکار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مطلب جدید نمیزاری برامون منتظرم