ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

بیست هفتگیتتتتتتتتتتتتتت مبارک

1391/6/17 15:52
نویسنده : سارا
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان پسر قشنگممممممممممممممم خوبی فدات شمممممممممممم ؟

بالاخره 20 هفته شدی عزیزمممممممممممممممممممم نصف راهو رفتیمممممممممم ایشاله که بقیشم به خوبی و خوشی تموم شه و توش هیچ اتفاق بد دیگه ای نیوفته و بدون استرس سپری بشه عزیزم

خیلی دلم برات تنگ شده فدات شم از هفته 12 دیگه ندیدمت قربونت برم بی صبرانه منتظر 20/6/91 هستم تا برم پیش دکتر به احتمال زیاد سونو میکنه و میتونم ببینمت عزیزمممممممممممممممممممم نمیدونم الان وزنت چقدر شده قدت چقدر شده ایشاله که همه چیت خوب خوب باشه عزیزم

عزیزم همه ازم میپرسن نی نیت لگد میزنه یا نه نمیدونم اون ضربه های ریز که به شکمم وارد میشه مال پاهای قشنگ توست عزیزم یا نه آخه خیلی ضعیفن هنوز شک دارم که لگد باشن ولی وقتی میای بهم میچسبی میخواممممممممممممممممممممم فدات شم دستمو میزارم روت آروم میشممممممممممممم خیلی دوست دارم عزیزمممممممممممممممم خیلی جیگری میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت زیادتاااااااااااااااااااااااااااااا

شاید امروز با بابا رفتیم نمایشگاه نوزاد تو یافت آباد بابا گفته شایدددددددددددددد آخه امتحان داره منم که دلم لک زده برای خرید کردن برات و روز شماری میکنم که زودی امتحاناش تموم شه برم برات خرید کنم اینجوری سرم گرم میشه و روزا برام زودتر میگذره و به اومدنت تو بغلم نزدیک تر میشممممممممممممم عزیز دل ماماننننن

میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الی
16 شهریور 91 21:15
سلام عزیزممممممممممم
مبارکههههههههههههه
ایول نصف راه اومدین
ایشا... بقیه هم به خیر و خوشی بگذره و علی جونمونو بغل کنی
سارا خیلی حس خوبی خرید برای نی نی
به سلامتی ایشا... سیسمونی رو بچینی و ما کیف کنیم
راستی اونایی که حس می کنی خود خوده لگد علی کوچولیه ننه
لذت ببر


سلام الییییییییییییییییییی جون قربونت برممممممم دختر نازتو از طرف من یکشنبه حتما ببوسسسس عزیزم

واقعا اونا لگداشهههههههههههههه قربونش برم من منتظر لگدای محکمتر بودمممممممممممممممممممم فکر نمیکردم اینجوری باشه بازممممممممم ممنون عزیزم بوس بوسسسسسسسسسسسس


شيما
18 شهریور 91 16:45
سارا جونم ايشاله بقيه راه رو به سلامتي طي كني ...علي جون صحيح و سالم بياد بغلت.....


مرسي شيما جونممممممممممممممممممم ايشاله با دعاي شما دوست جونااااااااااا
ايشاله شما هم به سلامتييييييييي ني ني بياد تو بغلت عزيزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نرگسی
21 شهریور 91 12:15