ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدون عنوان

1391/8/9 10:11
نویسنده : سارا
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم؟

نمیدونم چرا چند وقته دیگه مامانو لگد نمیزنی فدات شم نکنه دیگه دوسم نداری ؟ نکنه از دستمون ناراحتی فدات شم نکنه از اسمی که بابا جونی برات انتخاب کرده خوشت نیومده یا شایدم از دست من ناراحتی که از اسمی که بابایی انتخاب کرده خوشم نیومده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چی هست ایشاله که صحیح و سالم باشی عزیزمممممممممممممممم وایییییییییییییییییییییییی قربونت برم که همین الان مامانو لگد زدی جیگر طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بوس بوسسسسسسی بالاخره بعد از کلی غر غر  کردن که مردم از بس بهم گفتن اسم دخترتو چی گذاشتی منم گفتم هنوز انتخاب نکردم و همه یه جوری بهم نگاه کردند که یعنی خودتیییییییییییییییییییی اسم انتخاب کردی نمیخوای بگییییییییی بالاخره بابا جونتون نشستند و یه اسم انتخاب کردند البته لازم به ذکر است که من هر چی اسم گفتم ( آیسا -آویسا- آنیتا- الینا- آویناو... ) قبول نکرد و در آخر  اسمی که بابا جونت برات انتخاب کرده ملینا هست عزیزم امیدوارم که دوسش داشته باشی و بعدا نگی این چی بودددددددد

عزیزم سرویس خوابتو آوردن ولی بابا جونت همچنان داره اتاقو رنگ میکنه هر چی میگم بسه خوب شدههه همش میگه یه دست دیگه باید بزنم خیلی حساسههههههههههه بیای میفهمی عزیزم خلاصه فکر کنم امروز دیگه آخرین دستی باشه که بزنه همه وسایلتو خریدم فقط فرش و پرده و تشک تختت مونده و اینو بگم که دیگه نمیزارن برات چیزی بخرم مخصوصا لباس هی میگن نخر کوچیک میشه بزرگ میشه خلاصه تنها سرگرمیمو ازم گرفتن آخه داشتم سرمو گرم میکردم تا این چند ماه هم زودی تموم شه بیای تو بغلم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم تروخدا صحیح و سالم و صالح و زیبا و جیگر طلا بیا تو بغلمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ثمین
9 آبان 91 10:58
سلام.خوبی مامانی؟یواشکیشون بازم لباس بخر اگه الان نخری بعدا قیمتش چند برابر میشه فقط سایزهای بزرگتر مثلا برای 2 یا 3 سالگیش بخر هم زمستونی و هم تابستونی. به وب ما هم سر بزن.مرسی
مامان جون نی نی
9 آبان 91 13:31
چه اسم نازی هستش مامان جون چرا اینقدر به حرف مردم گوش دادی می تونستی خیلی محترمانه بگی نمی خواام بگم مثل من. من هنوز نگفتم اسم نی نی رو چی گذاشتم چون می خوام توی جشن سیسمونی اعلام کنم هر کی هم می گه بهش می گم توی کارت دعوت جشن سیسمونی نوشتم هر وقت براتون آوردم می فهمید. ولی بازم خوبه اسم زیبایی هستش ان شاا... نی نی هم ازش خوشش میاد
پریسا
15 آبان 91 8:26
الهی خاله قربونش برههههه که اسمشم ناز داره فداششم سارا جون مواظب دخملمون باشیاااااااااااااا