ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

عاشورا

1391/9/6 10:32
نویسنده : سارا
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم؟

اومدم بگم که اون نذری که برات کرده بودم که تو عاشورا قیمه درست کنم و درست کردم البته من که کاری از دستم بر نیومد عزیزم مامانی جون و خاله هات زحمتشو کشیدند که ان شا الله اجرشون با امام حسین خیلی زحمت کشیدند ایشاله که امام حسین نذرمو قبول کنه و تو عزیز دل مامان صحیح و سالم بیای تو بغلم دختر نازم

الان تو هفته ٣١ هستی عزیزم و چیزی نمونده تا بیای تو بغلم وای که خیلی جیگر شدی

 همش داری تکون میخوری از این ور به اون ور

 تا غذا میخورم زودی میای خودتو به معدم میرسونی

وقتی هم گشنت میشه میای حسابی لگد میزنی به معدم عزیزم تو از کجا می فهمی که من غذا میخورم خودتو میرسونی بالا ؟

تو از کجا می فهمی من دستمو میزارم رو شکمم زودی خودتو میرسونی زیر دستم و لگد میزنی  ؟

تو از کجا می فهمی که شب شده و من میخوام بخوابم وخودتو سریع میرسونی به پهلوی چپم؟

بابات عاشق اینه که  شبا دستشو بزاره رو شکم من و با انگشت بزنه به شکمم تو هم زودی بدویی بیایی زیر دستش اونم کلی کیف کنه بگه دختر باباشههههههههههههه جیگر باباشه شیطون باباشهههه........

عزیزم کل روز وول میخوری و آخرش میری سمت راست ولی شبا میدویی میخوام به پهلوی چپ بخوابم  سریع میدویی سمت چپ اون ته ته هااااا منم تا صبح باید مواظب باشم له نشی عزیزم  اینا همه برام جالبه و با هر حرکت تو به بزرگیه خدا پی میبرم

اینارو نوشتم تا یادم نرهههههههههههههههههههه و یادت نره که خیلی بهم نزدیک بودیم و یادمون نره که خدا خیلی دوسمون داشت که مارو بهم داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نرگسی
6 آذر 91 10:46
قبول باشه نذرت دوستم ..
مامان جون نی نی
6 آذر 91 10:52
عزیزم دختر گلم دیگه داری به روز موعود نزدیک میشی این چند هفته هم ان شاا... که به سلامتی سپری میشه و دخمل نازتو بغل میگیری
مامان نسرین
6 آذر 91 14:09
نذرتون قبول خدا رو شکر که حال دخملی خوبه و این حرکتهای دوست داشتنی رو انجام میده . بلا از حالا داره خودش رو تو دل بابایی جا میکنه
نیلی
11 آذر 91 8:28
چه حس قشنگی.اونقدر واضح نوشتی که منم با تو این لحظه ها رو طی کردم 7 هفته دیگه تو با دخترتی فقط شما دو نفر با هم چقدر مادر شدن عجیبه........... زن بودن رو با تمام سختی هاش به خاطر مادر شدن دوست دارم