ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

دلتنگی

1391/8/27 13:09
نویسنده : سارا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شم؟

این چند روز اصلا حال و روز خوشی نداشتم همش با بابایی دعوا میکردیم نمیدونم من باردار شدم چرا بابات حساس شده منم که تا حالا فکر میکردم بابا جونت تو این مدت خوب شده بعد به این نتیجه رسیدم که نخیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ما چون همش خونه مامانی بودیم مامانی باعث شده بود من آرامش داشته باشم به اشتباه فکر کرده بودم بابا جونتون درکش رفته بالا ولی خب در اشتباه بودم این دو سه روز که رفتیم خونه خودمون اینقدر اذیت شدم و گریه و داد و بیداد کردم که داشتم از سردرد میمردم نمیشه به آقا بگی تووووووووووووووووووووووووو خیلی بد شده البته میدونم علتشو ولی خب چاره چیه باید تحمل کرد من حساس شدم باباتم از من حساس تر اشکال نداره عزیزم من دیگه همه چیو واگذار کردم به خدا و بهش گفتم فقط برای رضای تو دیگه هیچ کاری باهاشون ندارم وازش خواستم که بهم آرامش بده و فکرمو از اونا خالی کنه دیگه نیتونم زندگیمو به خاطر اونا خراب کنم دوست دارم خودمو بزنم به بیخیالیییی ایشاله که خدا کمکم کنه کم نیارممممممممممممممممممم تو هم منو تنها نزار جیگر طلاااااااااااااااااااا

دوست دارم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نسرین
27 آبان 91 13:34
سلام مامان نینی خوبی تبریک میگم یه نینی تو دلت داری به سلامتی دنیا بیاد انشاالله . راستی نینی من با نینی شما دقیقا هم سن هستند دوست داشتی بهمون سر بزن خوشحال میشیم با هم دوست باشیم
نرگسی
27 آبان 91 15:21
ای بابا دوستم انقدر خودتو و نی نی رو اذیت نکن .. بیچاره نی نی چه گناهی کرده ؟ .. این موضوعات هم تمومی نداره و درست بشو نیست .. پس بیخیال همه چی و خوش باش ..مطمین باش با حرص خوردن و گریه کردن و بحث کردن چیزی درست نمیشه .. نه اعصاب خودتو خورد کن نه چیزی به خودت فکر کن و ملینا گلی که باهاته و همه چی رو فراموش کن و خوش باش تا زندگیت هم خوب باشه و خوش بگذره بهتون این دوران یکی از بهترین لحظه های عمر هر زنی هست پس بیخیـــــــــــــــال و لذت ببر ..
نیلی
28 آبان 91 10:41
سارا جون تو باید قوی باشه و اینو بدونی شوهرت از بچت مهم تره شاید قبولش سخت باشه . عزیزم تو باید شوهرت رو با سیاست و مهربونی نگه داری و بدون با دعوا و جنجال فقط به اونا کمک می کنی. اصلا در مورد اونا حرف نزن و فقط بهش محبت کن. وقتی در مورد اونا گله می کنی در واقع داری به اونا کمک می کنی. اصلا جوری رفتار کن که نیستن. در نهایت در مبارزه بین تو و اونا تو برنده ای در صورتی که زرنگ باشیو ساده نباشی. با سیاست باش. همه مردها سعی می کنن با زنش تو چالش نباشن. امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشی کاش می شد بیشتر باهات حرف بزنم ضمنا می دونی هر احساسی که داشته باشی به دخترت منتقل میشه. پس وجودت رو سراسر عشق و محبت و آرامش کن
طیبه
28 آبان 91 13:21
سلام عزیزمممممممممممم الهی قربون دل کوچولوت برم من بی خیالشون شوووووووو بزن به تبل بی خیالی به خاطر روی ماه دخترتتتتتتتتتتتتتتت مواظب خودت باش ولشون کن اونا رو
مامان جون نی نی
29 آبان 91 10:22
خدا ان شاا... نی نی شما رو هم سلامت بیاره توی بغلتون
عزیزم همه ماها یه درد داریم اونم اینکه چرا مردهای ما اینقدر که باید به ما توجه ندارن ولی خانوادشون تا هنوز حرف از دهنشون درنیومده اینها بدوبدو کارشونو انجام میدن
من که دیگه قطع رابطه کردم روز جمعه هم اتمام حجت کردم با همسرم که نگه الان عیده و فردا اون طرف مریشه و ... بیا بریم خونشون تا زنگ نزنن شخصا از من معذرت خواهی نکنن من دیگه خونشون نمیام
تنها راهش همین بود چون وری اعصابمه مادرشوهرم منم دیگه نمیتونم تحمل کنم دیگه خودش می دونه و مادرش


سلام خوش به حالت عزيزم شوهر من اصلا در اين زمينه به حرف من گوش نميده اگه من اين كارو بكنم لجبازي ميكنه زندگيم بدتر از ايني كه هست ميشه من ديگه خودمو زدم به بي خيالي منتظر يه فرصت مناسب هستم