ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

سیسمونی

1391/10/7 19:36
نویسنده : سارا
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دوباره سلامممممممممممممممممممممممم

یادم رفت بگم که بالاخره بابات زورش به من رسید و یکشنبه خانوادشو دعوت کرد و اونا هم تشریفشونو آوردند زیاد دلتو صابون نزن چیزی برات نیاوردند عزیزم  البته میدونم که زیاد تعجب نکردی چون از قبل خودم آمادت کرده بودم جیگر طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالبخند و لازم به ذکر است که مامانی جون همه چی برات خریده و نیازی به خریدای اونا نداریم مگه نه فدات شممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خلاصه ساعت 9.30 شب رسیدند و چایی خوردند و بعد یه کادو دادند و هنوز باز نکرده گفتند ستاپ باکسه منتظر بودند کلی هم ذوق بکنیم هر چند ماهوارمونو دوباره قطع کرده بودند و میخواستیم بریم یه دونه بخریم ولی دوست داشتم برای تو چیزی بیارن خلاصهههههههههههه ولش کن مامان جون بعد بابا بهشون گفت بریم اتاق شمارو ببینیم که اونا هم که داشتند از فضولی میمردند سریع رفتند تو اتاقت و دیدن و شروع کردند به مبارکه گفتن و و اینکه چقدر خوشگله و از این حرفا و همش میگفتند وای ما میخواستیم لباس بخریم ولی ترسیدیم کوچیک بشه یا بزرگ بشه میخواستم لباس ببافم وولی اندازشو نداشتم خلاصههههههههههه با این حرفا خودشونو تبرئه کردن باباتم هی میگفت به بابا نمیخواد بخرین یه موقع فکر کرده الان ننش میدوه بخره از بس که سادسسسسسسسسسسسسسسسس

خلاصه بی خیال بزا ریه چندتا عکس برات بزارم عزیزم امیدوارم ک از اتاقت خوشت بیاد هرچند که خودم از اینکه سرویس چوبتو یک رنگ خریدم پشیمون شدم ولی امیدوارم خودت خوشت بیاد عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شیما
7 دی 91 21:41
سارا جونم ایشاله دخملت یه سلامتی بیاد بغلت....اتاقش خیلی قشنگه مبارکش باشه


مرسی شیما جونمممممممممممممممممممممم چشمات قشنگ میبینه دعا کن دخترم به سلامتی بیاد تو بغلم بوس بوس
نیلی
9 دی 91 10:37
وای سارا جونم چقدر ذوق کردم.چقدر خوشگل ان وای دخمل کوچولو بیا ببین مامانت چی کار کرده برات سارا جونم از صمیم قلب بهت تبریک می گم دیگه فکر کنم مطلب بعدی عکس دخملیه بیصبرانه منتظرمممممممممممم
پریسا و امیر حسین
9 دی 91 10:48
سلام سارا خانوم خیلی خوشگلن مبارکش باشه ایشاللهخ به سلامتی گلم راستی از اون لبا س سفیده راه دار که یه خرس طوسی روشه امیر حسین هم داره اونی که خال خالیه هههههههه
طیبه
9 دی 91 11:00
مبارکه مبارکههههههههههههههههههههههه چه نازننننننننننننننننن
مامان نازی
9 دی 91 11:24
سلام عزیزم.بینهایت تبریک میگم.اینشالله تمام لباس هاشو به سلامتی تنش کنید و از تمام وسایلاش به دلخوشی استفاده کنه.من همیشه به وبلاگتون سر میزنم.
مامان جون نی نی
9 دی 91 11:47
به به مبارک باشه ان شاا... به سلامتی استفاده کنه خیلی نازن اشکال نداره عزیزم خوبه که چیزی نگرفتن وگرنه بعدا کلی هم سرش منت میگذاشتن
نرگسی
9 دی 91 14:34
سلام مامانن سارای عزیـــــــــــــز .. انقدر حرص نخور عزیزم .. وای خدا خیلی اتاقش و وسایلش خوشگله و با سلیقه .. ایشالله به سلامتی بیاد و استفاده کنه دوستم ..
مامان نسرین
9 دی 91 23:14
ملینا جون مبارکت باشه خوشگلم. مامانی به سلامتی و دل خوش استفاده کنی عزیزم وسایلش خیلی خوشگل و نازن دست مامان و باباتون درد نکنه واقعا همه چیز عالیه تا کور شود هر آنکه نتواند دید . خودت رو ناراحت نکن عزیزم دخترت مهمتره مگه خونواده بابا هم باید چیزی بخرن ؟ من که دو تا بارداری داشتم دریغ از یک چوب خشک از خونواده شوهرم ولشون کن مهم خودتی و دخملی
ساناز
12 دی 91 16:29
سلام اتاق دخملت خیلی ناز خانومی من یه مامان هستم که با چند تا از مامانای دیگه تصمیم گرفتیم لباسای نی نی هامون رو که نو هستند یا براشون کوچیک شده توی یه سایت بذاریم و بفروشیم امیدوارم به سایت ما سر بزنی ...اگه خواستی بهم زنگ بزن:۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹