ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدون عنوان

1390/9/21 11:35
نویسنده : سارا
153 بازدید
اشتراک گذاری

جواب آزمایش

عزیز دل مامان دیدی منو نخواستی و نیومدی پیش مامانی

 

 

من پنج شنبه صبح با بابا رفتمممممممم آز دادم گفت ساعت ۶ آماده میشهههههههه یک درصدم احتمال نمیدادم که نباشی ولی با کمال ناباوری ساعت ۶ که بابا جوابو آورد دیدم منفیهههههههههه و این یعنی تو منو دوست نداشتی و نخواستی بیای پیشم ولی من از رو نمیرم و هم چنان به تلاشم ادامه میدم تا یه روز بغلت کنم و بوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کنم لوست کنم

عزیزم حتما حکمتی درش بوده کهههههههههههههههههههه این ماه نشده ایشاله ماه بعددددددددددددددددد تروخدا مایوسم نکننننننننننننننن

+ نوشته شده توسط سارا در شنبه پنجم آذر 1390 و ساعت 12:8 | نظر بدهید
سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

امروز ۲/۹/۹۰ یه ذره حالت تهوع دارممممممممممم هورااااااااااااا البته از دیروز یعنی روز ۲۶ پری وقتی یه بستنی خوردم بعدش حالم بد شددددددددددد فک کنم دوسش نداشتی منم رفتم نمازمو خوندم بعد یه چرت زدم اومدم غذامو گرم کردم ماکارونی داشتم اولین قاشقو که گذاشتم تو دهنم حالم بد شدددددددددددددددددد اینجوری بود که یه جورایییییییییییییییی احساس کردم اومدی تو دلمممممممممممممممممم خدا کنه که اینجوری باشهههههههه فردا هم میخوام که با بابا بریم آز بدمممممممممممممممممم چون دیگه وقتشه عسیسم

ترو خداااااااااااااااااااااااا بیا پیشمممممممممم

تروخدا جواب آز مثبت باشه وگرنه مننننننننننننن می میرممممممممممممم

دوست دارم عزیزمممممممممممممم سریع بیا تو دلممممممممممممممممم

 

+ نوشته شده توسط سارا در چهارشنبه دوم آذر 1390 و ساعت 8:11 | نظر بدهید
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)