ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدون عنوان

1390/9/21 11:33
نویسنده : سارا
171 بازدید
اشتراک گذاری

دردددددددددددددددد

سلام نی نیم خوبی مامان جون؟ ۲۶/۸/۹۰ رفتم خونه مامان یسردرد شدید داشتم تا شب خوب نشد دیگه مجبور شدم به بابا زنگ بزنم بیاد از سرکار با هم بریم دکتررررررررررررررر  تا بابا بیاد حالم بهم خورد کلی ذوق کردم فکر کردم نشانه ای از وجود تو هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ولی برای این موضوع زود بود

 

رفتیم دکتر بهم سرم داد و گفت یه آزمایش بارداری بدم که بابات نزاشت آز بدم گفت زودهههههههههههههه  البته راست میگفت زود بودددددددد

 فردا بابا اومد با هم رفتیم صندلی غذا خریدیم براتتتتتتتتتتتتتت هورااااااااااااااااااااااااا

عزیزم خدا کنه الان که دارم این چیزارو برات مینویسم اومده باشی تو دلممممممممم وگرنه خیلی ناراحت میشم و کلی گریه می کنم آخه مامان خیلی دوست داره پس سعی کن زود بیای تو دلممممم

دوست دارمممممممممممممممممم بووووووووووووووووووووووووووووس

+ نوشته شده توسط سارا در دوشنبه سی ام آبان 1390 و ساعت 9:59 | نظر بدهید
۲۰/۸/۹۰ صبح بعد از مرغانه بابارو بيدار كردم گفتم من كله پاچه ميخواممممممممممممممممم

 

بعدبا هم رفتيم كله زديم تو رگ بعدشم رفتيم دنبال ماماني با هم رفتيم برات ني ني لاي لاي خريديم برات با يه صندلي غذا  بدون اينكه بدونيم هستي يا نيستي دخملي يا پسملييييييييي هم قرمز خريديم هم آبييييييييييييييييييييييييييييي

بعدشم با ماماني و بابا رفتيم شاه عبدالعظيمممممممممممممممممممممم و ازش خواستم كه اومده باشي تو دلمممممممممممممممممممممم

زودي بيااااااااااااااااا

+ نوشته شده توسط سارا در شنبه بیست و یکم آبان 1390 و ساعت 8:24 | نظر بدهید
سلام عسيسم خوبي ماماني؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

۱۷/۸/۹۰ بالاخره بابات منو مجبور كرددددددددددددددددد كه برم دندون عقلمو جراحي كنم منم با ترس و لرز فقط به خاطر تو رفتمممممممممممم درد زيادي نداشت عزيزم خيلي خوب بود ولي دكي خيلي بد اخلاق بود ولي خداروشكر بعدش يه آمپول زدم ديگه درد نداشتم همه چي عالي بوددددددددددد فقط به خاطر تو بودددددددددددددد عسيسمممممممم دوست دارم

۱۸/۸/۹۰ رفتم دكتر واسه سونوگرافي ولي همه جا بسته بود عزيزم آخه مامانت نمي دونست كه بايد از قبل وقت ميگرفت بالاخره با هزار دردسر ساعت ۴ يه جايي رفتم و تا ساعت ۶ طول كشيد مردم از بس كه آب خوردمممممممممممممممم خلاصه رفتم سونو دادم و دكي گفت فوليكول ۱۹ ميليمتر است و بعدش رفتم دكي نشون بدمممممممم كه اونم معلوم نشد چي كفتتتتتتتتتتتت خلاصه قرار شد ۵ شنبه اقدامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم شود و شدددددددددددد ولي نفهميدم ت آزاد شد يا نههههههههههههههههههه

+ نوشته شده توسط سارا در شنبه بیست و یکم آبان 1390 و ساعت 8:20 | نظر بدهید
امروز مطلب خاصی نداشتمممممممممممممم فقط گفتم بیام بگممممممممممممممممممم

 

که : خیلیییییییییییییی دوستتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم

+ نوشته شده توسط سارا در یکشنبه پانزدهم آبان 1390 و ساعت 11:24 | نظر بدهید
عسیسم امروز ۱۵/۸/۹۰ میخوام برممممممممممممممم بخیه دندون عقلمو بکشمممممم

 

میترسمممممممممممم      دعا کن که درد نداشته باشهههههههه

راستی امروز باید برم اون پولیو که مامانی داده بود برات سیسمونی بخرم و من گذاشته بودم تو بانکو بردارممممممممممممممممممممممم ایشاله که زود بیای تو دلم تا منم برم برات سریع چیزای خوشگل و نازو مامانی بخرمممممممممممممممممممممممممممممم ایشالههههههههههههههههه

+ نوشته شده توسط سارا در یکشنبه پانزدهم آبان 1390 و ساعت 11:14 | نظر بدهید
سلام نینیم امروز ۱۴/۸/۹۰ ساعت ۱۳ مدیر منو صدا کرد و یه کار بهم داد و گفت کهههههههههههه

 

به خاطر شرایط خاصی که شما دارین میتونین صبح ها دیرتر بیاین یا هر ووقت خواستین برین

واییییییییییییییییی نینی میدونی این یعنی چی؟

کلییییییییییییییییییییییییییییییییی شرمنده شدم به خاطر دروغی که بهش گفتم

تروخدا زودی بیا منو از شرمندگی دراررررررررررررررررر عسیممممممممم

دوست دارممممممممممممممممم

+ نوشته شده توسط سارا در یکشنبه پانزدهم آبان 1390 و ساعت 11:10 | نظر بدهید
سلام مامانی جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات یه ذره شدههههههههههه بچم

 

۱۲/۸/۹۰  صبح با بابا رفتیم سرخه حصار جیگر زدیممممممممممممم جات خالی بعدشم به بابا گفتم بیا بریم برات نی نی لای لای بخریم ولی نشدددددددددد نمیدونم چه رنگی باید بخرم؟ من میگم آبی بابا میگه قرمز نرفتیم بخریم به جاش ساعت ۵ با بابا رفتیم خیابون ولیعصر و یه لپ تاپ برای بابا جونت خریدیمممممممممممممممممممممممممممممممم الان دیگه بابا با اون مشغول میشههههههههه منو ترو فراموش میکنههههههههههههههههههه نه دروغ گفتم بابات دوست دارهههههههه

عسیسم سریع بیاااااااااااااااااا پیشمون و لپ تاپ بابارو خرابببببببببببب کنننننننننننن منتظرتمممممممممم زوودی بیاااااااااااااااااااااااااااااااااا

بوس بوسسسسسسسسسسسسسس

+ نوشته شده توسط سارا در یکشنبه پانزدهم آبان 1390 و ساعت 10:59 | نظر بدهید
سلام مامان جون خوبيييييييييييييييي

 

عسيسم كلي كار ريخته سرم نميتونم زياد بيام پيشت  اين آقا مديره فك ميكنه من ۲ نفرم ازم به اندازه ۲ نفر كار ميكشه نامرد           از يه طرف كارام زياده از يه طرف هم همش تو دندون پزشكيمممممممممممممممممممممم بالاخره دندون عقلمو جراحي كردم عسيسمممممممممممم خيلي درد دارم ولي اشكال نداره فقط به خاطر توووووووووووووووووووووووو دارم تحمل ميكنم پس تو هم زود زود بياااااااااااااااااااااااااااااااا پيشموننننننننننننن باشه فدات شم

راستي بابات خيلي بدههههههههههههههههههه قرار شده ۱۹ /۸/۹۰ رو مرخصي بگيرهههه به خاطر اون موضوعععععععععععععععععععع ........................ همش خودشو ميزنه به اون راه ميگه براي چييييييي مگه چه خبرههههههههههههههههه داره ميكشه منو من جاي تو بودم ميومدم حالشو ميگرفتمممممممممممم

منتظرتمممممممممممممممممممممم عسيم زودي بيا بغل مامان و بابا بدههههههههههه

 

 

 

+ نوشته شده توسط سارا در چهارشنبه یازدهم آبان 1390 و ساعت 8:26 | نظر بدهید
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)