ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

عکس

1392/3/7 17:38
نویسنده : سارا
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم  امروز بعد از چند وقت بالاخره وقت کردم بیام یه چیزی برات بنویسم البته اگه الان گریه نکنی چون شما داری تو زمین بازیت بازی میکنی تا جایی که بشه برات  عکس میزارم

 

اولین عیدت بود و تو برای اولین بار رفته بودی خونه خاله مهسا و خواب بودی 

اینجا عید بود و شما برای اولین بار رفته بودی خونه خاله مهسا فکر کنم 5 فروردین بود

 

اینجا سیزده فروردین بود عزیزم و شما دوماهت تموم شد و وارد 3 ماه شدی ببین چه تپلی بودی آخه شیر خشک هم میخوردی عسیسمممممممممممممممم

اینجا هم شما شروع  کرده بودی به انگشت خوردن و تا الانم ادامه دارهههههههه  آب دهنتم  از وقتی وارد 3 ماهگی شدی شروع شده و من مجبورم برات پیش بند بزنم و تازههههههههههههه فهمیدم برای چیه بعدا بهت میگم

اینجا هم واکسن 4 ماهگیتو رفتیم زدیم اومدیم  خوشحال از اینکه حالت خوبه ولی از بعدش کهخبر نداشتم کشتی منووووووووووووووووووووووووووووو از بس که گریه کردی آخه  خیلی درد داشتی خانمه خیلی برات بد زده بود عزیزم سرنگ تا اونجا که فرو رفته بود کبود شده بود اصلا نمیتونستی پاتو تکون بدی و ما مجبور شدیم قنداقت کنیم و جواب دادددددددددددددددددددددددد

 

اینجا تازه از پارک برگشتیم و شما حسابی شاکی بودی آخه سوار کالسکه شده بودی قربونت برم که وقتی سوارش میشی فکر میکنی سوار بنز آخرین سیستم شدی مامانتم تحویل نمیگیری

این عکسم همین الان ازت گرفتم ببین چه دختر خوبی هستی فدات شم بوسسسسس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی شایان(زهرا)
7 خرداد 92 17:39
ای جانم...چه دخمله نازییییییییی...خدا حفظش کنه


مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
طیبه
8 خرداد 92 9:47
ای جانم ماشالهههههههههه به جیگر خاله چقدر بزرگ شده ماشالههههههههههه میام میخولمشااااااااا



سلام خالهههههههههههههههههههه جوننننننننننننن همین روزا نی نیه جیگر خودتم میاد ما میام میخوریمششششش قربونش برمممممممممممم دیگه چیزی نموندهههههههه به اومدنشش
قاصدک
8 خرداد 92 20:30
ای جانمممممممم عزیزمممممممم از طرف من ببوسش


قربونت برمممم دوست مهربونم
مامان نازی
12 خرداد 92 2:09
سلام گلم.من همیشه میام بهتون سر میزنم اما خبری ازت نیست.الهی که خدا نگهش داره.نازه ماشالله

سلم مرسی عزیزم شما لطف داری شرمنده من وقت نمیکنم بیام ایتجا بازم از لطفتون ممنون
امیر حسین و مامانش
15 خرداد 92 20:39
وای خدا عروسمو ببین تالان از پشت لبتاپم قورت خدا چه نازش میدم وای
از بس هولم اشتباه نوشتم خخخخخخخخخ
دوست دارم عزیزم البته تو رو از مامانت بیشتر خخخخخخ


سلام عزیزم خوبی قربونت برم دلم برای دامادم یه ذره شده جیگررررر منم دامادمو بیشتر از مامانش دوست دارمممممممممم جیگر:-);-):-*
فاطمه
27 خرداد 92 19:27
واااااای خدااااااااااا.. هزار ماشاءالله به دخملییییی... سارا جونم خیلی جیگرههههههه... خدا حفظش کنهههه
از طرف من ببوسششششش

اینم بوس برای خودت عزیزمممم
سلام فاطمه جون مرسی عزیزم شما لطف داری بوس بوسی
مامان الی
29 خرداد 92 17:05
وایییییی نازی ماشا... چه ناز شدی تو خاله بوسسسسسسسسسسس



سلام عزیزم مرسی خاله جون به آنیسا جون که نمیرسممممم