ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدون عنوان

1392/3/7 17:56
نویسنده : سارا
193 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزممممممممممممممممم حیف که دیگه اجازه نمیدی برات بنویسم فقط یه چیزایی تو این مدت یادم مونده زودی میگم

اولین بار که ناخنتو گرفتیم 16 روزه بودی

اولین بار که من خودم موفق شدم ببرمت حمام اونم با بابایی 4.5 ماهگیت بود  شب تولد حضرت علی بود

اولین بار که بهت پستونک دادم  20 روزت بود و آخرین بار که خوردیش ٢ ماهگی بود

اولین بار که رفتی مسافرت 6 فروردین بود و شمال رفتیم ویلای بابایی و بعد از برگشت سه چهار روز منو کشتی از بدن درد

اولین بار که شیشه خوردی چند روز بعد از یک ماهگیت بود و آخرین بار وقتی وارد 4 ماهگی شدی

اولین بار که رفتی پارک 12 فروردین بود

 اولین بار  که دمر شدی 20اردیبهشت بود الان قشنگ دمر میشی

اولین بار که دیدیم دندونت داره در میاد 4 خرداد بود 5  خرداد برات  آش دندون درست کردیم و 6 خرداد یه کوچولو دیدیم که اومده بیرون و خیالم راحت شددددددددددددددددددددددد که دندونت در اومدهههههههههههههههههههههههههههههههههه  و فهمیدم اون همه اذیت کردنات و شیر نخوردناتو آب دهنتو انگشت خوردنت برای دندوناته جیگرم خیلی دختر خوبی هستی عزیزم و خیلی هم عجله داری  همه کارارو می خوای زودی انجام بدی  میترسم بعدا حوصلت سر بره جیگر طلاااااااااا

راستی اولین لبخندت به من 5 اسفند بود فردای تولدممممممممممم و من خیلی خوشحال شدم جیگر طلااااااااااااااااااااااااا

وزن 4 ماهگیتم 6600 قد 65.5 دور سر 40.5 و همه چی خوب بوددددددددددددد

به خاطر همه چی ممنوننننننننننننننننننننننننننن عسلم

برم که دیگه صدات داره در میاد بوس بوس باییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

قاصدک
8 خرداد 92 20:28
ای جانمممممم ان شاءلله که همیشه سالم باشه[h

مرسی عزیزم ایشاله با دعای شما


نیلی
18 خرداد 92 17:26
عزیزم ایشالله که ملینا جون همیشه زنده و سلامت باشه.بازم ازش عکس بذار عزیزم.


مرسی عزیزم ایشاله با دعای شما دوست مخربون ایشاله که یه روز عکس دختر نازتو بزاری