ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

من و نی نیییییم

......

1392/11/27 11:14
نویسنده : سارا
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازممممممممممم ببخش كه كم برات مي نويسم هم وقت ندارم هم اعصاب ندارم هم دلم خيلي پره و خيلي گرفته  اگه تورو نداشتم و بغلت نميكردمو و نمي بوسيدمت تا حالا زنده نبودم و فقط به خاطر وجود تو عزيز دل مامان هست كه زنده ام

دخترممممممممم الان ديگه27/11/92 قشنگ براي خودت راه ميري و راه ميريييييييييييييي و دوست نداري يك لحظه بشيني الهي قربونت برممممممممممممممم خيلي دوستت دارم تمام زندگيه من اميدوارم كه هميشهههههه خوب و خوش باشيييييييييييي و عاقببت به خير بشي عزيزم و هيچ وقت تو زندگيت هيچ نگراني و دلواپسي نداشته باشي عزيز دل مامان  

دلم بد جور گرفته از دست بابات و خانوادش دارم ديونه مي شم هر چي با خودم تصميم ميگيرم ديگه بهشون فكر نكنم و اعصابمو الكي به خاطرشون خورد نكنم ولي نميزارن 24 ساعت دارن زنگ ميزنند روي مخم هستند هر روز يه چيزي مي خوان و يه چيزي ميگن خيلي دوست داشتم براي يه مدت برم جايي كه نه ببينمشون نه صداشونو بشنوم بعد مي خواستم ببينم مشكل من تو زندگي به جز اينا چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باباتم اصلا به حرفاي من اهميت نميدهههههههه همش ميگه خانوادمممممممممم تو كاري به رابطه ما نداشته باش ولي نميدونه كه داره زندگيمونو خراب ميكنه كاش چشماشو باز ميكرددددددددددددددددددددد

راستي دانشگاه هم قبول شدم ولي نمي دونم ميتونم بخونم يا نه آخه سركار ميامو تو خونه هم هيچ وقتي ندارم ميترسم از وقت تو بزنم منو ببخشششششششششش عزيزممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیلی
6 اسفند 92 11:34
عزیزمممممممممممممممممممم سارا چقدر غمگین نوشتی واقعا سخت درکت می کنم. منم تا حدودی با این مشکلات درگیرم. ولی مطمئن باش درست می شه اینجوری نمی مونه تجربه ثابت کرده مردها در نهایت زن و بچشون رو انتخاب می کنن. سلام عزيزم ببخش كه ناراحت شدي ولي دست خودم نيست وقتي باهم قهر ميكنيم ديونه ميشم و خيلي افسرده ولي حيف كه درك ندارند و فقط به فكر خودشونو خانوادشون هستند