ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

من و نی نیییییم

مسافرت

1390/11/15 8:22
نویسنده : سارا
146 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي ناز مامان خوبييييييييييييييييييييييييي عسيسم از دست مامان ناراحتي فدات شم ؟؟؟؟؟؟؟؟

حق داري عسيسم آخه من خيلي باهات بد حرف زدم ولي منو ببخش دست خودم نبود طاقت دوريتو ندارم عسيسم بوسسسسسسسسسسس

راستي اومدم بگم كه تو كه نيومدي من مجبور شدم دروغ به آقا مديره بگم كه ني نيم سقط شده و يه هفته  از 10/10/90 تا 16/10/90 مرخصي استعلاجي گرفتم و باباتم از خواهر دوستش برام استعلاجي گرفت كه ديگه هيچكس بهمون شك نكنه و ماهم توي اين يك هفته رفتيم مسافرتتتتتتتتتتتت

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا رفتيم -اصفهان -شهرضا -شيراز- بندرعباس- قشم وبرگشتم رفتيم كاشان-قم- جمكران جات خيلي خال يبود عسيسممم همش به يادت بودم برات لباس و پتو و هلي كوپتر و ماشين و ...خريدم زودي بيا تا بابات هلي كوپتراتو خراب نكرده عزيز دلمممممممم  بعدا ميام عساشونو برات ميزارم  باشه جيگريييييييييييي

پس باهم آشتي شديم ديگه باشهههههه آخه ماماني به خاطر مدير استرس داشت دوست داشت زودي بياي البته الانم منتظرتم كه زودي بياي توي بغليام عسيسمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)