ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

واکسن سرخجه

1390/11/19 15:08
نویسنده : سارا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز صبح من و بابا رفتیم که من واکسن بزنم به خانم دکتر آزمایشمو نشون دادم گفت لازم نیست واکسن بزنی داشتم از خوشحالی بال در میاوردم به بابات گفتم گفت برو بزن اینارو ولشون کن منم گفتم برای اینکه خیالم راحت بشه بزار زنگ بزنم به دکتر خودم  بعد بهش زنگیدم و آزو براش خوندمممممممممممممممم خانم دکتر گفتش که لازم نیست واکسن بزنیییییییییییییییییی خیلی خوشحال شدم انگار دنیارو بهم داده بودممممممممممم عزیزم احساس کردم یه قدم بهت نزدیکتر شدممممممممممممممممممممم امروز روز خیلی خوبی بود برامممممم امیدوارم یه روزم از اومدن تو عزیز مامان خوشحال بشممممممممممم و مطمئنم که اون روز وصف نشدنیهههههههههههههههههههههههه مطمئنم پس به امید اون روززززززززززززززززززززززززززز که میدونم نزدیکه

دوست داریمممممممممممممممم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)