ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

من و نی نیییییم

دلم برات تنگ شده

1390/12/1 10:17
نویسنده : سارا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خووبی؟ دل مامانی برات تنگ شده کی میایی پس عزیزم دیشب با بابایی رفتم کیف بخرم یه عالمه لباس خوشگل برات دیدیم ولی بابایی دیگه نمیزاره برات بخرم میگه تا نیایی دیگه از لباس خریدن خبری نیست البته اینارو نگفته ها من از برخوردش فهمیدم دیگه زیاد نمیازه مغازه هارو نگاه کنم چون تو نیستی و معلوم نیست که کی بیایی ولی مطمئنم که به زودی میایی پیشم عزیزم

 

niniweblog.comniniweblog.com

ای خدا ازت ملتمسانه میخوام که تا به دنیا اومدن بچه فاطمه( عروس عمو) منم حداقل یه نی نی تو شکمم باشه آخه میدونم که همه سوالا ازم شروع مشه منم نمیخوام به دروغ بگم که نی نی نمیخوام چون همه میدونن من عاشق نی نی هستم و وقتی بچه می بینم چه طوری ذوق زده میشم نمیخوام سوالاتشون منو اذیت کنه میدونم که حتی اگه دروغم بگم از چشمام همه چیو میفهمنددددددددددددددددد خدایا کمکم کن فقط شما هستی که می تونیییییییییییییییییییییییی بهم کمک کنی دوست دارمممممممممممم

 

نی نی جونم چند روزه که نی نی سایتم قطع شده دیگه نمیتونم برم پیش دوست جونام دلم براشون تنگ شده فکر کنم دیگه بیشتر وقت داشته باشم بیام باهات درد دل کنم عزیزم شاید اینجوری دلت برای دردهای مامانت بسوزه و زودتر بیایی پیشم عزیزم

به امید اون روزززززززززززززززززززززززززززز

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا قند عسل
1 اسفند 90 10:59
سلام امیدوارم خدا هر چه زودتر یه نی نی خوشگل و سالم بذار توی دلتون امیدوار باشید و دعا کنید خالصانه ، حالا چرا به عمه ها ...... ؟!
مامان الی
1 اسفند 90 15:55
سلام عزیزم دیدم که نمی تونی بیای نی نی سایت ناراحت شدم ولی من همچنان از وبلاگ تعقیبت می کنم و منتظر شنیدن ++++++++++++++++++++توام دوست گلم