ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

عیددددددددددددددددددد

1391/1/8 12:31
نویسنده : سارا
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اومدمممممممم بهت بگم که عیددددددددددددددددددد شده عزیزم                         niniweblog.com

اومدم بگممممممممممممممممممممممممم سال جدید یادت نرهههههههههههههه بیای پیش مامان و بابا همشششششششششش به یادتم لحظه تحویل سال اولین چیزی که از خدا خواستم اومدن تو بوددددددددددد امیدوارم که خدا صدای منو بشنوه و تو رو توی سال جدید بهم هدیه بده عزیزم

راستیییییییییییییییی روز ٢ /١/٩١ یک سری از بلدرچینا از تخم در اومدند واییییییییییی نمیدونی وقتی رفتم بالا صداشونو شنیدم چه ذوقی کردم عزیزم خیلی خوشحال شدم انگار خدا تو رو  به من داده بودددددددددد و تا ٦ /١/٩١ همین جور از تخم در می اومدند خیلی با حال بود ولی بابایی  چون نمی دونست که نگهداریشون خیلی سخته کلی خسته شد منم همینطور پاهام درد میکنه اینقدر بالا و پایین رفتم عزیزم جوجوها به دنیا می اومدند خیلی سردشون بود میرفتن روهممممممممم خیلیاشون خفه شدند منم دیگه حالم بد شده بود به بابا گفتم که دیگه جمشون کن نمی خوامشون اخه گناه داشتند خلاصهههههههههههههههه جاشونو گرم کردیم لامپ قرمز هم زدیم براشون بهتر شدند ولی بازم روزی ٢ یا ٣ تا می میرن ولی دیگه داره یاد میگیره ایشالهههههههههههه که بزرگ شن تو هم زودی بیای ببینیشون عزیزممممممممم

دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم امیدوارم که زودی بیاییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

بوس بوسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)