ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

دلتنگي

1391/1/9 7:53
نویسنده : سارا
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني دلم برات تنگ شده يه حسي بهم ميگه شايد هيچ وقت نياي پيشم ميترسم اگه نيايي من چه خاكي تو سرم بريزم خيلي ناراحت و افسرده مي شم اون موقع پس چرا نميايييييييييييي منتظر چي هستي خسته شدم با اين باباتم كه برنامه داريم هر ماه يه چيزي ميگه خستههههههههههههه شدم ميفهميييييييييييييييييييييييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

باي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طیبه
15 فروردین 91 8:43
سلاااااااااام سارایی منم بالاخره ساختمش دوستم بیا ببین http://titi64.niniweblog.com/
يك دوست
15 فروردین 91 22:09
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک