ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

نی نی

1391/1/26 10:21
نویسنده : سارا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیه مامانی خوبی عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات یه عالمه تنگ شده کاش میشد به زودی زود بیای تو دلممممممممممممممممممممممم امروز روز ٣٠ پری هستم ولی نه از تو خبری هست نه از پری و من هم ١ درصد احتمال میدم که تو دلم باشی عزیزم ولی این ١ درصدم خیلییییییییییییییییییییییی قشنگه خیلی بهم حال میده وای به اون روز که بشه ١٠٠ % من منتظر اون روز قشنگ میمونم عزیزمممممممم یه جورایی شدم یه حالی بهم دست داده خیلی حس خوبیه یه جورایی انگار به خدا نزدیکتر شدم و باعثش تویی عزیزم  فکر میبکنم به خاطر اینه که هر ماه صبرم داره زیاد میشه و این صبوری برای بدستاوردن تو داره منو به خدا نزدیک میکنه بازم ازت ممنونمممممممممممممممممممممم و میخوام که زودتر بیای پیشم عزیزم به ماه دیگه خیلی امید دارم ایشاله که خدا لطفشو شامل حال من و بابا جونت بکنه و ترو به ما هدیه بده عزیزم

به امید اون روز قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگ دوست دارم بوس بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخملی
26 فروردین 91 10:26
سلام امیدوارم با خبرای خوب بیای به ما هم سر بزن
مامان الی
29 فروردین 91 12:07
سلام سارا جونم
اومدم کلوب و دیدم چی نوشتی
حرفی نداشتم بزنم اومدم اینجا
مطمئن باش اون روز خیلی نزدیکه دوست گلم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس