ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و نی نیییییم

اومديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

1391/2/30 9:49
نویسنده : سارا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامانننننننننننننننننننننننن سلام قربونت برمممممممممممم سلام تمام هستي مننننننننن اومدم ازت تشكر كنم و معذرت خواهي كنم ببخشيد كه باهات بد حرف زدم و دعوات كردمممممممممم خب چيكار كنم دست خودم نبود دست فاميلات بود ولي خيلي خوشم اومد اي وللللللللللللللللل وقتي بفهمن كه تو اومديييييييييييييييي خيلي ميخوره تو حالشون خيلي به موقع بود عزيزم فهميدم كه هميشه پشت مامانتييييييييييييييييييي قلبونت برم واي نميدوني كه چقدر خوشحالم عزيزممممممممممممم

اومدي كه بگي برات مهممممممممممممممممم برات مهمه كه غصه بخورم يا نخورم ناراحت بشم يا نشممم قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم خيلي دوست دارمممممممممممم  ول يهنوزم باورم نشده كه اومدييييييييي خيلي ميخوامت بوسسسسسس بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازی
30 اردیبهشت 91 10:41
سلام گلم باورت میشه خیلی خوشحال شدم از مامان شدنت تبریک میگم.اینشالله دوران بارداریت به سلامتی و راحتی طی بشه و به سلامتی زایمان کنی و با دیدن نی نیه نازت تمام خستگیات در بره. خیلی مواظب خودت و نی نیت باش.اگه دوست داشتی کتاب ریحانه بهشتی و بخر و بخون عالیههههههه.
نرگسی
30 اردیبهشت 91 15:04
آخجوننننننننننننننننننننننننننن .. خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم دوستم خیلی .. به خدا انقدر خوشحال شدم که انگار خودم مامان شدم .. قبل اینکه باز بشه وبت به خدا میدونستم که مامان شدی ... خداروشکرررررررررررررررررررررررر ..