ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدون عنوان

1391/3/6 9:22
نویسنده : سارا
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی عزیزم؟

قرار بود بیام برات از روزی که رفتم خونه پدر بزرگ جونت و خبر اومدنتو بهشون دادم بیام بگممممممممم

عزیزم رفتیم بهشون گفتبم که بابا بزرگ و مامان بزرگ شدند مامان بزرگ و عمه هات خوشحال شدند ولییییییییییییییییییییییییی امون از دست بابابزرگت که خیلی حسودددددددددددد و مغروره دلم نمیاد برات بنویسم چی شد عزیزم ولیییییییییییییییی دیگه نمیرم اونجاااااااااااااااااا خودتو ناراحت نکن جیگر مامان  مهم اینه که من و بابایی خیلی دوست داریم عزیزمممممممممم

 

بوسسسسسسسسسسس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان میترا
6 خرداد 91 9:31
ایدوارم به سلامتی و خوشی دنیا بیاد
مامان ساینا
6 خرداد 91 9:35
انشاله به سلامتی نی نی به دنیا می یاد.
ویدئوپائیز
6 خرداد 91 11:39
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود.... ادامه مطلب رو در fallvideo.viablog.ir ببینید.
نیلی
7 خرداد 91 17:26
سارا جونم چقدر برات خوشحالم دوست دارم از اینکه این مدت کنارم بودی صمیمانه ازت سپاسگزارم همیشه به یادتم و برات دعا می کنم نمی دونم چرا احساس می کنم نی نی ت دختره...
مامان الی
8 خرداد 91 12:18
ننه سارا اینههههههههههههههههههه ایول