ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

دکتر

1391/3/10 15:03
نویسنده : سارا
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی عزیزم؟

بالاخره بعد از کلی انتظار ٩ خرداد رسید و من باید میرفتم دکتر به این امید که حتما صدای قلبتو میشنومممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه ٩/٣/٩١ وقت دکترداشتم برای ساعت ٤  که ساعت ٣ حاضر شدم برم که خاله مهسا گفت منم باهات میام من کلی نههههههههههههه اوردم ولی قبول نکرد تنهایی برم آخه بابا جون رفته بود سرکار و من خونه مامانی بودم خلاصه ساعت ٣:٣٠ با خاله جون رفتیم دکتر واییییییییییییییییی نمیدونی چقدر شلوغ بود عزیزم ولی چاره چی بود باید تحمل میکردم ساعت ٦:٣٠ بالاخره نوبت من شد سرم حسابی درد گرفته بود هیچی هم با خودم نبرده بودم بخورم وقتی هم که رفتم  داخل اتاق دکتر اصلا دیگهحال نداشتم ازش چیزی بپرسم خلاصهههههههههههههههه اول عکس رنگیو به دکی نشون دادم بعد بهش گفتممممم که باردار شدم واییییییییییییییییی نمیدون یدکتر چقدر خوشحال شد کلی بهم تبریک گفت و ازم تشکر کرد که بهش خبر خوب دادم بعدآزمایشامو دید و  منو معاینه کرد و گفت که باید کلی استراحت کنم و کارای سخت نکنم و حسابی بهت برسم گفت الان برای شنیدن صدای قلب نی نی  خیلییییییییییییی زوده باید تا هفته دیگه صبر کنی بعد بری سونو بدی یه کوچولو ناراحت شدممممممممم آخه خیلی دلمو صابون زده بودم که صداتو میشنومممممممممممممممممممم ولی اشکال نداره من یه هفته دیگه هم صبر میکنمممممممم بعد میامممممممممم میبینمتتتتتتتتتتتتتتتتت نی نیه ناز نازووووووووو و جیگر ماماننننننننننن

خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم عزیزم خیلییییییییییییییییییییییییی دوست دارم زودی بیای بغلم تا بتونم حسابی بوست کنممممممممممممممممممممممممم وایییییییییییییییییی عاشق رسیدن به اون روز هستمممممممممممم

به امید اون روز قشنگگگگگگگگگگگگگگگگ بوس بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

طیبه
10 خرداد 91 15:31
الهی فداش بشم من ای نی نی رو ببین بچه به این نازی مامانش اینقدر بهش نگو ناز نازو خوببببببببببببببب
زينب مامان كيارش
10 خرداد 91 16:08
چي شده سارا جون تو رو خدا منو نترسون چرا اينجوري نوشتي ..........
نیلی
11 خرداد 91 9:43
مبارک باشه عزیزم تاپ تاپ تاپ مامان سارا دارم میام
مامان الی
13 خرداد 91 15:30
سلاممممممممم
چگونه ای ننه سارا؟
الهی که چه حس قشنگیه وقتی تو سونو یه هاله سفید می بینی و بعد یه صدای تاپ تاپ تند .
ساراجونم مطمئنم گریه ات میگیره (ناخودآگاه)
همه رو دعا کن
بازم تبریزک




سلام عزيزم
مرسي دوست جونم دعا كن برام رفتم سونو بتونم ني نيمو ببينم و اينكه سالممممم باشه
چشم حتما براتون دعا ميكنم عزيزم
بوسسسسسسس بوسسسسسسسس

نرگسی
16 خرداد 91 14:02